تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3735449
شناسه : 3735449
تاریخ :
شکست رئال و آرسنال در شب پیروزی منچستریونایتد و لیورپول اقتصاد ایران: در شبی که تیم‌های رئال مادرید و آرسنال در دیدارهای دوستانه‌ تن به شکست دادند، تیم‌های منچستریونایتد، لیورپول و چلسی بر رقبای خود غلبه کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های دوستانه پیش‌فصل، بامداد امروز و صبح امروز (به وقت تهران) دیدارهایی در آمریکا برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها تیم فوتبال رئال مادرید در شهر شیکاگو از ایالت ایلینویز با نتیجه یک بر صفر مغلوب میلان شد. تنها گل این بازی را ساموئل چوکوئزه در دقیقه 55 به ثمر رساند.

در دیگر بازی‌ تیم‌های لیورپول و آرسنال در شهر فیلادلفیا از ایالت پنسیلوانیا به مصاف هم رفتند که در نهایت این شاگردان آرنه اشلوت بودند که با نتیجه 2 بر یک بر توپچی‌های لندن غلبه کردند. برای سرخپوشان مرسی‌ساید در این دیدار محمد صلاح دردقیقه 13 و فابیو کاروالیو در دقیقه 34 موفق به گلزنی شدند. تنها گل تیم تحت‌هدایت میکل آرتتا را هم کای هاورتس در دقیقه 40 به ثمر رساند.

تیم فوتبال منچستریونایتد هم در ورزشگاه اسنپ دراگون واقع در شهر سن دیه‌گو از ایالت کالیفرنیا به دیدار رئال بتیس رفت و در نهایت به برتری 3 بر 2 دست یافت. مارکوس رشفورد در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی، آماد دیالو در دقیقه 24 و کاسمیرو در دقیقه 31 برای شیاطین سرخ گلزنی کردند. بتیس هم در دقایق 15 و 61 به ترتیب توسط ایکر لوسادا و دیه‌گو یورنته به گل رسید.

چلسی هم که در ورزشگاه مرسدس شهر آتلانتا از ایالت جورجیا به مصاف کلوب آمریکای مکزیک رفت، موفق شد با نتیجه 3 بر صفر به برتری برسد. شاگردان انزو مارسکا توسط کریستوفر اِنکونکا (3- پنالتی)، مارک گیو (21) و نانی مادوئکه (79- پنالتی) به گل رسیدند.

همچنین بامداد امروز دو دیدار دوستانه دیگر هم برگزار شد که نتایج به شرح زیر رقم خورد:

کریستال‌پالاس  3 - ولورهمپتون یک

لایپزیگ 2 - استون‌ویلا صفر

انتهای پیام/