تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735433
شناسه : 3735433
تاریخ :
ترور شهید «هنیه» زیرسوال بردن پروتکل‌های بین المللی است اقتصاد ایران: اراک- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ترور شهید مجاهد اسماعیل هنیه، زیرسوال بردن پروتکل‌های انسانی و بین المللی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

بهنام نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن محکوم کردن ترور اسماعیل هنیه اظهار کرد: با رژیم کودک‌کش اسرائیل و آمریکا به دلیل ظلم‌های مضاعفی که در سراسر جهان و منطقه انجام می‌دهند، در مخاصمه هستیم و این موضوع نشان دهنده اوج استیصال دشمن است.

وی ادامه داد: اگرچه یک فرمانده ارشد حماس را با اقدامی تروریستی از دست دادیم اما همگان به حقانیت این گروه جانفشان که در برابر دشمن ایستاده اند، ایمان آورده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: مهمانان مراسم تنفیذ، آمده بودند تا برای مناسبات فرهنگی و بین‌المللی اعلام آمادگی کنند اما ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی تمام پروتکل‌های انسانی و بین‌المللی را زیر سوال می‌برد.

وی با تاکید بر بی‌پاسخ نماندن این اقدام، افزود: همانگونه که در عملیات وعده صادق و طوفان‌الاقصی، هیمنه دشمن شکسته شد، در این حادثه نیز اینگونه خواهد بود اما ما مانند دشمن عمل نمی‌کنیم بلکه با اعلام قبلی و در اوج آمادگی دست به اقدام خواهیم زد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید بر پاسخ دندان شکن به اسرائیل، تصریح کرد: ترور یک شخص در حال استراحت و بدون همراه داشتن سلاح، نمی‌تواند از مؤلفه‌های اقتدارآفرین باشد، این عملیات کور خوانده می‌شود.

نظری گفت: اکنون جهان اسلام، مدافعان حریم ولایت و جبهه مقاومت به این باور رسیده اند که آمریکا هیمنه خود را از دست داده و بدترین اقدامات را انجام می‌دهد که او را از چشم مردم دنیا می‌اندازد.

وی با اشاره به شکل‌گیری جنبش دانشجویی در محکوم کردن اقدامات صهیونیست‌ها، گفت: این جنبش در داخل کشور آمریکا، اقدامات دشمن را محکوم می‌کند و نشان می‌دهد که آمریکا هژمونی خود را به واسطه محور مقاومت از دست داده است و به طور حتم در آینده نزدیک شاهد آن هستیم که ثمره این اقدامات، پیروزی حماس و جبهه مقاومت خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: کشور آمریکا به دنبال برقراری ارتباط منطقی نیست، آنها به دنبال آقایی هستند که ایران این معادلات را به هم ریخته است. امروز تمام دنیا شاهد این است که آمریکا با خفت و خواری مناطق مختلف از جمله افغانستان و عراق را ترک کرده است و به زودی اسرائیل نیز از صحنه روزگار محو خواهد شد.

نظری افزود: امیدواریم خون اسماعیل هنیه، فرزندان و خانواده وی و تمام شهدای مقاومت، دامن ناپاکان را گرفته و آنها را از عرصه روزگار محو کند.