تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3735374
شناسه : 3735374
تاریخ :
رژیم صهیونیستی باید از بین برود/ راه مقاومت ادامه دارد اقتصاد ایران: عضو ارشد حماس گفت: نه تنها رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم، بلکه با عمل و شعار خود همچنان پیگیری خواهیم کرد تا ریشه این رژیم از سرزمین فلسطین کنده شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل الحیه، عضو ارشد حماس صبح امروز (پنجشنبه ۱۱ مرداد ماه) در آئین تشیع شهید اسماعیل هنیه در دانشگاه تهران، گفت: رژیم صهیونیستی با ارتکاب این جنایت جدید به همه جهانیان ثابت کرد که این رژیم و غده سرطانی باید از بین برود.

وی بیان کرد: امروز در میان مسلمانان تاکید می‌کنیم که خون اسماعیل هنیه همچنان در راه وحدت امت اسلامی، مقاومت و در راه آزادسازی فلسطین و قدس شریف اثر خواهد داشت و این دلالت آشکاری دارد بر آن هدفی که اسماعیل هنیه برای آن تلاش کرد که هدف وی وحدت بخشی میان امت اسلامی و وحدت مسلمانان برای آزادی فلسطین بود.

عضو ارشد حماس تصریح کرد: امروز امت اسلامی با تشییع اسماعیل هنیه نشان می‌دهد که همچنان پرچم اسلام، جهاد، مقاومت و آزادی سرفراز و بلند است و خواهد ماند.

خلیل الحیه در ادامه گفت: ما امروز به امت اسلامی و به همه جهانیان و آزادگان تاکید می‌کنیم که شعاری را که اسماعیل هنیه سر داد همچنان جاودانه نگه می‌داریم و آن شعار عدم به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی بود و ما نه تنها این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسیم، بلکه با عمل و شعار خود همچنان پیگیری خواهیم کرد تا ریشه این رژیم از سرزمین فلسطین کنده شود.

وی ادامه داد: ما با امت و شهدای خود پیمان می‌بندیم که همچنان در راه اسلام و مقاومت گام برداریم و در مقابل و علیه اشغالگران صهیونیست بایستیم و مقاومت کنیم. پیمان می‌بندیم که ملت آواره فلسطین را به سرزمین فلسطین بازگردانیم و دولت و حکومت فلسطینی را در سرزمین خود ایجاد کنیم. آنان گمان کردند که می‌توانند با ترور اسماعیل هنیه راه وی را از بین ببرند، اما بدانند که این کار آنان باعث شد مبارزه از سوی فلسطینیان ادامه داشته باشد.

عضو ارشد حماس بیان کرد: امروز اسماعیل هنیه به جایگاه رفیع شهادت نائل آمد و در حالی این دنیا را وداع گفت که مطمئن بود راه مقاومت ادامه دارد و خون وی ثمر خواهد داشت. او مطمئن بود که جمهوری اسلامی ایران همچنان بر سر اصول خود یعنی اصول اسلامی و انقلابی خود خواهد ماند که در مقدمه آن نصرت مستضعفان و مسلمانان و قدس شریف است.

خلیل الحیه اظهار کرد: برادر اسماعیل هنیه! آرام در جایگاه خود بمان و بدان که ملت ایران و ملت فلسطین و همه نیروهای مقاومت فلسطین متحد هستند و راه مقاومت را انتخاب کرده‌اند و برای پایان دادن به رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین متحد هستند.