تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3735354
شناسه : 3735354
تاریخ :
فرهنگ قرآنی موجودیت رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته است اقتصاد ایران: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ قرآنی موجودیت رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در آیین تشیع شهید اسماعیل هنیه در دانشگاه تهران گفت: در دیداری که با شهید هنیه در سفری که دو ماه قبل به ایران داشت به من گفت اگر امروز مقاومت را در غزه این گونه می‌بینید که زن و مرد کودک و جوان با هم ایستاده‌اند یک دلیل دارد و. ان این است که همه اینها دست پرورده قرآن است.

وی ادامه داد: فرهنگ قرآنی موجودیت رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته است.

رییس مجلس با اشاره به شکست‌های ارتش‌های عرب در مقابل رژیم صهیونیستی گفت: آنها در جنگ ۱۹۶۳ در صحرای سینا ارتش کشورهای عرب را شکست داده بود و به این باور رسیده بود که ارتشی شکست ناپذیر است اما دیدیم با عملیات طوفان الاقصی همه هیمنه این رژیم فرو ریخت و آنها مجبور شدند که جنگنده‌های خود را به وسیله خودروهای کشنده به مکان‌های امن ببرند.

قالیباف گفت: امروز گروه‌های مقاومت با ظرفیتی که برخواسته از مردم است در مقابل دشمن صهیونیستی به وظیفه دینی خود عمل کرده و خود تصمیم می‌گیرند و معتقدند که نصرت اللهی نصیب آنها می‌شود.

وی ترور فرمانده‌های مقاومت در لبنان و تهران را نتیجه ضعف رژیم صهیونیستی دانست و گفت: این ترورها و اقدامات تاثیری بر روند حرکت ما نخواهد داشت.

رییس مجلس با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص پایان دوران بزن و درو گفت: ما می‌دانیم که این اقدامات با حمایت و هماهنگی آمریکای جنایت کار رخ داده اگر چه در رسانه‌ها اعلام کنند که ما نمی دانسته‌ایم. ما وظیفه داریم که در وقت و محل مناسب به این جنایت پاسخ دهیم.

در حال تکمیل…