تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735331
شناسه : 3735331
تاریخ :
رژیم صهیونیستی تاوان سختی خواهد داد اقتصاد ایران: همدان-نماینده مردم بهار و کبودراهنگ گفت: مقاومت و ملت ایران حق انتقام را بر خود فرض می‌داند و قطعاً رژیم صهیونیستی تاوان سختی خواهد داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، فتح الله توسلی ضمن تسلیت شهادت مبارز خستگی‌ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، شهید اسماعیل هنیه گفت: رژیم جنایتکار صهیونیستی در اولین روز تشکیل دولت چهاردهم و در حریم جمهوری اسلامی ایران چهره شناخته شده مقاومت؛ شهید اسماعیل هنیه را به شهادت رساند و برگ دیگری بر جنایات خود افزود.

وی گفت: این جنایت که ملت بزرگ ایران و مسلمانان جهان بویژه مقاومت را داغدار کرد و شیرینی تشکیل دولت را بر کام مردم تلخ کرد هرگز فراموش نخواهد کرد.

توسلی افزود: مقاومت و ملت ایران حق انتقام را بر خود فرض می‌داند و قطعاً رژیم صهیونیستی تاوان سختی خواهد داد.

نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ ادامه داد: ملت ایران و نمایندگانشان در خانه ملت شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی در حمله جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به محل اقامتش در تهران را محکوم می‌کند.

وی در پایان گفت: یقیناً این حرکات بی پاسخ نخواهد ماند و مجاهدان راه اسلام و ملت بزرگ فلسطین و غزه هر روز منسجم‌تر، مقتدرتر و شجاع‌تر از گذشته به راه خود در مقابله با این غده سرطانی و آزادی قدس شریف گام بر خواهند داشت.