تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735309
شناسه : 3735309
تاریخ :
رژیم صهیونیستی جنایت‌کار زمینه مجازاتی سخت را برای خود فراهم کرد اقتصاد ایران: خرم‌آباد - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تأکید کرد: رژیم صهیونیستی جنایت‌کار با شهادت شهید «اسماعیل هنیه» زمینه مجازاتی سخت را برای خود فراهم ساخت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار نعمت‌الله باقری در خصوص شهادت شهید اسماعیل هنیه و محکومیت اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی پیامی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَرهبر شجاع و مجاهد برجسته ملت قهرمان فلسطین جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه به خیل شهدای جبهه مقاومت پیوست.

بار دیگر دست پلید و تجاوزگر دشمن صهیونیستی به خون یکی از شجاع‌ترین نیروهای اسلام، آغشته و درخت تنومند اسلام آبیاری شد. انتظار شهادت اسماعیل هنیه پس از سال‌ها مجاهدت و ایثار در راه دفاع از اسلام و میهن خود بالاخره به سررسید و در وصال به محبوبش، طعم شیرین شهادت را چشید.

اینجانب، اقدام بزدلانه رژیم بی‌پایه صهیونیستی در به‌شهادت‌رساندن رهبر قهرمانِ ملت فلسطین را محکوم و این ضایعه دردناک را به مردم آزادی‌خواه جهان و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تسلیت عرض نموده و برای آن شهید سرافراز از درگاه حق‌تعالی علو درجات را خواهانم و بی شک به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) رژیم صهیونیستی جنایت‌کار با این اقدام زمینه مجازاتی سخت را برای خود فراهم ساخت. ان‌شاءالله