تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3735270
شناسه : 3735270
تاریخ :
انتقام ما از رژیم صهیونیست نماز در مسجد الاقصی است اقتصاد ایران: رئیس شورای شهر تهران گفت: انتقام نهایی ما از رژیم جنایتکار صهیونیست برای شهادت شهید اسماعیل هنیه، نماز در مسجد الاقصی و سقوط این رژیم است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران رئیس شورای شهر در مراسم افتتاح دومین رویداد آئینی محرم شهر تهران گفت: اسماعیل هنیه مرد مبارزه با ظلم و استکبار و صهیونیست است. شهادت او را در خاک ایران تسلیت و تبریک می گویم و امیدواریم انتقام این شهید که میهمان ایران بود و هم انتقام خون شهدای مظلوم و شجاع غزه را از رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیست بگیریم.

وی افزود: انتقام نهایی ما از رژیم جنایتکار صهیونیست، نماز در مسجد الاقصی و سقوط این رژیم است؛ یقیناً این جنایت بزرگ از چشم آزادگان و مردم آزاده جهان پوشیده نخواهد ماند. این جنایت بر خلاف جوانمردی و انسانیت است که مهمانی را در سرزمین و شهری دیگر به شهادت برسانند. این موضوع نشانه نا امیدی دشمن است زیرا فکر می‌کند با از دست دادن یک مبارزه راه تمام می‌شود.

رئیس شورای شهر گفت: یزید فکر می‌کرد حضرت سید الشهدا را در کربلا به شهادت برساند، دوران امامت امامان از بین می‌رود درحالی که نمی‌دانست نهضت حسینی گرم‌تر و پرشورتر باقی می‌ماند.

وی افزود: آنچنان انتقامی سخت از صهیونیست و حامیان آن در سراسر دنیا خواهیم گرفت که اثراتش در جهان باقی بماند.

چمران گفت: در فلسطین و غزه و مقاومت اسلامی و همه سرزمین‌های مقاومت شهادت اسماعیل هنیه را تبریک و تسلیت می‌گویند و ملت ما خون می‌گریند و از این جنایت بزرگ افسرده و دل آزرده هستند. ان شااله با سقوط رژیم اشغالگر شاهد شادمانی و لبخند بر لبان این ملت و ملت فلسطین خواهیم بود.