تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3735269
شناسه : 3735269
تاریخ :
شهادت هنیه مشروعیت تلاش ایران برای پایان اسرائیل را نشان داد اقتصاد ایران: جانشین وزیر ارشاد گفت: شهادت اسماعیل هنیه نشان داد تلاش ایران و گروه‌های مقاومت برای پایان اسرائیل، تلاشی مشروع در راه صلح جهانی و دفاع از شرافت و آزادگی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را تسلیت گفت.

مشروح متن این پیام را در ادامه می‌خوانید:

شهادت یکی دیگر از قهرمانان راه آزادی و دفاع ازعزت و شرافت و انسانیت؛ داغی تازه بر دل آزادگان جهان نهاد.

شهید عزیز؛ شهید اسماعیل هنیه پس از سال‌ها ایثار، تدبیر و مجاهدت در راه آزادی قدس شریف، به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت فی سبیل الله رسید و در جوار رحمت الهی به دیگر شهدا و قهرمانان ازادگی پیوست.

این شهید با مشی فداکارانه خود و صبر ایوب وارش در فقدان شهادت فرزندان و عزیزانش، نمونه‌ای از رهبری صبور از خود نمایش داد که بین عزیزان خود و مردمش هیچ امتیازی قائل نیست و این همه محبوبیت و وجاهت او بی دلیل نیست.

باند منحوس و تبهکار صهیونیستی، با این اقدام و به شهادت رساندن مهمان عزیز ایران در خاک ایران، هم چهره از رخ تروریست دولتی خود باز گشود و هم فلسطین و غزه را علیه خود بار دیگر منسجم و با اراده کرد. همچنین بار دیگر نشان داد که تلاش جمهوری اسلامی ایران و گروه‌های مقاومت و ملل آزاده برای پایان اسرائیل صهیونیست، تلاشی مشروع در راه صلح جهانی و دفاع از شرافت و آزادگی است.

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

قلم‌ها و هنرها و همت‌ها برای پایان این تروریسم بین المللی تعهد و تکلیف دارند و به آن عمل خواهند کرد و تاریخ روایت‌گر این حریت و دفاع از مظلوم خواهد بود. ان‌شاءالله.