تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3735258
شناسه : 3735258
تاریخ :
به‌زودی می‌توانید با دیسکورد ایکس‌باکس، استریم دوستانتان را تماشا کنید اقتصاد ایران: مایکروسافت و دیسکورد با افزایش یکپارچگی قصد دارند تا تعامل با دوستان را در استریم بازی‌های ایکس‌باکس بسیار راحت‌تر کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مایکروسافت و دیسکورد همچنان در حال ایجاد تغییرات و بهبود یکپارچگی در ارتباط بین ایکس‌باکس و نرم‌افزار دیسکورد هستند. به‌گزارش The Verge، با اینکه از سال پیش امکان استریم گیم‌پلی با دوستان در دیسکورد وجود داشت، ظاهراً به‌زودی کاربران می‌توانند استریم دوستان خود را فارغ از اینکه آن‌ها استریم را از کامپیوتر شخصی و گوشی موبایل یا حتی ایکس‌باکس انجام می‌دهند، مشاهده کنند.

کاربران ایکس‌باکس Insider از امروز امکان مشاهده‌ی قابلیت جدید استریم دیسکورد روی ایکس‌ باکس را دارند. اگر دوستانتان در حال صحبت یا استریم در سرویس دیسکورد باشند، کانال آن‌ها در بخش Happening Now قسمت دوستان به نمایش گذاشته می‌شود. دقیقاً مشابه به چیزی که در دیسکورد وجود دارد، کاربران ایکس‌با‌کس می‌توانند استریم دوستان خود را بی‌صدا کنند یا صدای‌ آن را تغییر دهند.

یکپارچگی استریم دیسکورد با داشبورد ایکس باکس
یکپارچه‌شدن استریم دیسکورد با داشبورد ایکس باکس
رابط کاربری مربوط به تماشای یک استریم دیسکورد روی ایکس باکس
رابط کاربری مربوط به تماشای استریم دیسکورد روی ایکس باکس

استریم دوستان نیز به‌صورت تمام‌صفحه در داشبورد ایکس‌باکس پخش می‌شود و برای اجرای آن به استفاده از اپلیکیشن مجزا نیازی نیست.

یکپارچگی بیشتر دیسکورد و ایکس‌باکس حالا این امکان را به کاربر می‌دهد تا بدون نیاز به ملحق‌شدن به سرور تماس دیسکورد، به‌صورت مستقیم با دوست خود ارتباط برقرار کند. این دو شرکت حالا اطلاعاتی که درباره‌ی دوستان خود روی ایکس‌باکس مشاهده می‌کنید، بهبود داده‌اند و حالا می‌توانید سرورهای مشترک و گیم‌تگ‌های ایکس‌باکس را مشاهده کنید.

مقالات مرتبط
  • خانه‌تکانی مایکروسافت در ایکس‌باکس؛ مدیر ارشد مارکتینگ خداحافظی کرد
  • مایکروسافت روی چت بات هوش مصنوعی ایکس باکس کار می‌کند

سونی نیز به‌تازگی در حال بهبود یکپارچگی دیسکورد و PS5 است و نهایتاً کاربران این کنسول می‌توانند به تماس‌های مستقیم صوتی دیسکورد دسترسی داشته باشند؛ اما برخلاف کار مشترک جدید ایکس‌باکس و دیسکورد، هنوز امکان مشاهده‌ی استریم گیم‌پلی دوستان و استریم برای دوستان در کنسول بازی سونی وجود ندارد.