تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735256
شناسه : 3735256
تاریخ :
مرکز توانبخشی تازیان تعیین تکلیف شود اقتصاد ایران: بندرعباس -نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرورت دارد هر چه سریعتر مرکز توانبخشی در دست احداث تازیان تعیین تکلیف شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آشوری چهارشنبه شب در آئین آغاز عملیات اجرایی همراه سرای بیمار مجتمع آموزشی، درمانی و پژوهشی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس اظهار کرد: بهبود شاخص‌های بخش سلامت مرهون تلاش‌های جمعی است و خوشبختانه طی دولت سیزدهم روندی جهادی برای ارتقای شاخص‌های این حوزه آغاز شد.

وی افزود: استان هرمزگان با وضعیت مطلوب در بخش سلامت و زیرساخت‌های درمانی فاصله دارد اما اگر تلاش‌های جهادی برای حمایت از بخش سلامت ادامه پیدا کند می‌توانیم به بخشی از نارسایی‌ها در بهداشت و درمان هرمزگان پایان دهیم.

آشوری ادامه داد: همواره دغدغه محیط آشفته و نامناسب بیمارستان شهید محمدی بندرعباس وجود داشته است از این رو امروز ساماندهی این محیط جزو ضرورت‌های استان هرمزگان به شمار می‌آید.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بیمارستان شهید محمدی بندرعباس با ۲۸ هکتار عرصه و اعیان جزو بزرگترین مجموعه‌های بیمارستانی در کشور است و در صورتی که وضعیت آن ساماندهی شود می‌تواند به یکی از بیمارستان‌های مطرح کشور تبدیل شود.

وی تاکید کرد: در گذشته تعابیر مناسبی در رابطه با بیمارستان شهید محمدی در افکار عمومی استفاده نمی‌شد اما امروز با تلاش‌های مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی و مدیران و پرسنل بیمارستان شرایط خدمات درمانی در این مجموعه متفاوت شده است‌.

آشوری با قدردانی از مشارکت اتاق بازرگانی هرمزگان در احداث مرکز توانبخشی شهر تازیان خاطرنشان کرد: ضرورت دارد هر چه سریع‌تر مرکز توانبخشی تازیان نیز تکمیل شود تا گامی مهم در راستای ارتقای سطح خدمات بهزیستی هرمزگان برداشته شود.