تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3735176
شناسه : 3735176
تاریخ :
بررسی‌ کمیسیون امنیت ملی برای بررسی ابعادترورشهید هنیه ادامه دارد اقتصاد ایران: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امروز این کمیسیون با حضور برخی از مقامات ابعاد ترور شهید اسماعیل هنیه را بررسی کرد که این بررسی‌ها ادامه خواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی با اشاره به جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برای بررسی ابعاد شهادت اسماعیل هنیه، اظهار کرد: جلسه این کمیسیون برای بررسی ابعاد مختلف حادثه ترور و شهادت اسماعیل هنیه عصر امروز در محل کمیسیون برگزار شد.

وی بیان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ملت فلسطین و جبهه مقاومت به دلیل شهادت شهید اسماعیل هنیه ابراز همدری کردند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این جلسه با حضور مسئولانی از دستگاه‌های مختلف از جمله ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فراجا، وزارت امور خارجه، صدا و سیما و برخی مسئولان دیگر برگزار برگزار شد و در ابتدای جلسه ابعاد مختلف جنایت صهیونیست‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

رضایی تاکید کرد: این بررسی‌ها همچنان ادامه دارد و هنوز تکمیل نشده است. در ادامه جلسه امروز مسئولان بخش‌های مختلف گزارشی از اقدامات و کارهای خودشان در زمینه این حادثه ارائه کردند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بخش پایانی جلسه نیز اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نظرات خود را در این باره اعلام کردند و در رأس آن محکومیت شدید جنایت رژیم صهیونیستی به پشتیبانی آمریکا در ترور رهبر بزرگ مقاومت فلسطین شهید هنیه و ابراز همدردی با ملت بزرگ فلسطین بود و بر لزوم اقدام متقابل و خونخواهی مؤثر در ترور و شهادت اسماعیل هنیه تاکید شد. همچنین بر لزوم ارائه پاسخ قانع کننده به افکار عمومی تاکید کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: محور بعدی حمایت از نیروهای مسلح کشور و عموم نیروهای دفاعی، امنیتی و اطلاعاتی کشور و لزوم افزایش توان دفاعی و امنیتی و اطلاعاتی کشور با بهره‌گیری از ظرفیت‌های تقنینی و نظارتی مجلس شورای اسلامی و با تاکید بر اعمال وظیفه نظارتی مجلس در این زمینه بود.

رضایی گفت: لزوم موضع‌گیری صحیح و دقیق مسئولان کشور در این زمینه و بازنگری در وضعیت امنیتی کشور جزو محورهای مواضع و سخنان اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بود.

وی تاکید کرد: بررسی‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ارتباط با این جنایت ادامه دارد و کمیسیون این موضوع مهم را همچنان پیگیری خواهد کرد.