تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735155
شناسه : 3735155
تاریخ :
سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در گناوه دستگیر شد/ کشف ۱۲ فقره سرقت اقتصاد ایران: گناوه- فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۱۲ فقره سرقت موتورسیکلت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن غضنفری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان گناوه، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه افزود: در این راستا کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با اقدامات هوشمندانه پلیسی سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات ضربتی و هماهنگ سارق را در مخفیگاهش دستگیر و در بازجویی دقیق پلیسی ۱۲ فقره سرقت موتورسیکلت را کشف کردند.

سرهنگ غضنفری در پایان با اشاره به اینکه متهم به همراه ۲ مالخر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: هنگامی که موتورسیکلت خود را در جایی پارک می‌کنید حتماً با قفل‌های ایمنی آن را قفل کنید و موتورسیکلت خود را حتی برای لحظه‌ای کوتاه بدون برداشتن سوئیچ ترک نکنید و آن را در مکان امن و مناسب پارک کنند.