تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735141
شناسه : 3735141
تاریخ :
شرور سابقه دار در دشتستان دستگیر شد اقتصاد ایران: بوشهر- فرمانده انتظامی دشتستان از دستگیری شرور سابقه دار با ۲۴ فقره جرایم خشن و شرارت در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان اظهار داشت: در پی نزاع دسته جمعی و تیراندازی منجر به جرح در یکی از محلات شهر برازجان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان در تحقیقات اولیه انجام شده از مضروب وبا استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی و توانمندی در حوزه پلیس، عامل تیراندازی که فردی از اراذل و اوباش شهرستان بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و با همکاری پلیس آگاهی در یک عملیات منسجم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ محمودیان با بیان اینکه از متهم یک قبضه اسلحه جنگی نیز کشف شد، گفت: پس از بررسی سوابق اسنادی مشخص شد متهم دارای ۲۴ فقره سابقه کیفری از نوع جرایم خشن از جمله نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز و تیر انداری همچنین جز غایبین فراری از زندان در حوزه استحفاظی است که اعتراف و تحویل مرجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با کسانی که بخواهند این امنیت را خدشه دار کنند قاطعانه با آنان برخورد خواهد شد، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه ناامنی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.