تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735127
شناسه : 3735127
تاریخ :
رزمایش واکنش سریع آب و فاضلاب در اردبیل برگزار شد اقتصاد ایران: نمین- رزمایش واکنش سریع با حضور امدادگران آبفای شمالغرب کشور در جنگل فندقلوی نمین برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل عصر چهارشنبه در مراسم آغاز رزمایش و استقرار نیروها در فندقلوی نمین، اظهار کرد: تیم‌های مجرب به همراه تجهیزات و امکانات مناسب از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، زنجان و اردبیل گرد هم آمدند تا در مدت ۲ روز در قالب این رزمایش توان خود را مورد محک و سنجش قرار دهند.

مسعود خیرجو تصریح کرد: از هر استان ۳۰ نفر نیروی امدادگر و مجرب در قالب تیم واکنش سریع امدادی آبفا حاضر شدند تا توان خود را سنجیده و مهارت خود را در این زمینه با تمرین و برنامه‌های آموزشی ارتقا دهند.

وی گفت: با توجه به بروز حوادث مختلف به ویژه اتفاقات در حوزه آب و فاضلاب، ضروری است تا نیروهای فعال در بخش امدادی آبفا بتوانند در سریع‌ترین زمان به یاری حادثه‌دیدگان شتافته و بستر امداد به موقع و سریع را فراهم کنند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل افزود: از پنج منطقه کشور پیش از این در سه منطقه شاهد برگزار رزمایش واکنش سریع بودیم که منطقه چهار نیز در قالب استان‌های شمالغرب کشور در اردبیل گرد هم آمدند تا این رزمایش را انجام داده و با جدیدترین مهارت‌ها و توانمندی‌های حوزه امداد و نجات در بخش آب و فاضلاب و کمک به مشترکان و حادثه‌دیدگان احتمالی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

خیرجو در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سعی ما بر این بوده تا تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز را برای اجرای این برنامه مهیا کنیم که در این زمینه از ظرفیت آب و فاضلاب و سایر دستگاه‌ها استفاده کردیم تا زمینه برای برگزاری این رزمایش‌ها مهیا و فراهم کنیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل اضافه کرد: آب و فاضلاب در حوزه آب و فاضلاب سالانه طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند که در کنار اجرای طرح‌های توسعه‌ای، قطعاً توجه به بخش نوسازی و بازسازی خطوط انتقال و رفع نواقصات نیز بسیار مهم و ضروری به نظر می‌رسد.