تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735118
شناسه : 3735118
تاریخ :
۱۷ میلیون بطری آب برای اربعین در ایلام ذخیره‌سازی شد اقتصاد ایران: ایلام-استاندار ایلام گفت: بیش از ۱۷ میلیون بطری آب برای اربعین در استان ایلام ذخیره‌سازی شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا ظهر چهارشنبه در آستانه برگزاری کنگره اربعین و در راستای اطلاع از وضعیت زیرساخت‌های اربعین در شهر ایلام پس از بازدید از پارک و مسجد میدان ارغوان و مسجد میدان قرآن و سایت اضطراری پارک جنگلی چغاسبز، سپس از سردخانه شهر ایلام نیز بازدید کرد.

استاندار ایلام در جریان این بازدید به خبرنگاران گفت: این بازدیدها مکمل بازدیدهای روز گذشته از زیرساخت‌های اربعین در شهرستان مهران بود که از ساعت ۵ صبح آغاز شده بود و در آن برنامه یک به یک پروژه‌ها مورد بررسی و پایش قرار گرفت.

وی افزود: عمده مصرف این سردخانه که امروز مورد بازدید قرار گرفت برای مصرف شهر ایلام است.

بهرام‌نیا با اشاره به این موضوع که این سردخانه ظرفیت ذخیره‌سازی حدود ۴ میلیون بطری آب را دارد، گفت: در مجموع تاکنون بیش از ۱۷ میلیون بطری آب وارد استان شده و به ۶۰ میلیون بطری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: همچنین تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار قالب یخ ذخیره سازی شده است و خوشبختانه مشکلی در تأمین آب و یخ برای اربعین نداریم.

وی در خصوص موضوع ترک تشریفات برای پروژه‌های اربعین، تنها شرط ترک تشریفات را افتتاح پروژه تا قبل از برگزاری کنگره اربعین اعلام کرد و گفت: تنها دو پروژه میدان اربعین و پارکینگ مهران با شرط افتتاح قبل از اربعین با ترک تشریفات انجام می‌شوند.