تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735115
شناسه : 3735115
تاریخ :
سایت چغاسبز شهر ایلام مهیای اسکان ۳۰ هزار زائر شده است اقتصاد ایران: ایلام-استاندار ایلام گفت: سایت چغاسبز شهر ایلام مهیای اسکان ۳۰ هزار زائر شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا ظهر چهارشنبه در آستانه برگزاری کنگره اربعین و در راستای اطلاع از وضعیت زیرساخت‌های اسکان زوار در شهر ایلام، از سایت اسکان اضطراری پارک چغاسبز شهر ایلام بازدید کرد و گفت: این سایت برای اسکان ۳۰ هزار زائر آماده‌سازی و مهیا شده است.

وی گفت: سال گذشته بیش از ۱۳ میلیارد تومان برای ساخت حدود ۱۶۰ سکو، تسطیح، توسعه شبکه برق و دیگر امورات زیرساختی این سایت اضطراری هزینه شد و امسال نیز اعتباری به این سایت اختصاص و اکنون مهیای اسکان بیش از ۳۰ زائر در اربعین است‌.

بهرام‌نیا اضافه کرد: چهار مجموعه سرویس بهداشتی در این پارک ایجاد و در ایام اربعین هلال احمر و فوریت‌های پزشکی در این محل مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده، چندین مواکب در اربعین برپا و به زوار خدمات‌رسانی خواهند کرد و آب و غذای زوار در این محل تأمین می‌شود.

استاندار ایلام از آغاز عملیات ساخت رمپ کمربندی شرقی ایلام به چغاسبز خبر داد و گفت: ۶۰ میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شده و تاکنون ۱۵ میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: همچنین برای تسهیل دسترسی ۲ کیلومتر راه دسترسی از طرف کمربندی شرقی شهر ایلام بهسازی و آسفالت شده است.