تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3735086
شناسه : 3735086
تاریخ :
مایکروسافت بالاخره تبلیغات را از اپلیکیشن اسکایپ حذف کرد اقتصاد ایران: مایکروسافت با حذف تبلیغات از اسکایپ به‌دنبال بهبود تجربه‌ی کاربری است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اگرچه تیمز (Teams) به‌ویژه برای محیط‌های سازمانی به‌عنوان پلتفرم ارتباطات آنلاین برتر مایکروسافت شناخته می‌شود، این شرکت به‌دلایلی همچنان اسکایپ را نیز حفظ کرده است. این سرویس پیام‌رسان قدیمی با گذشت زمان به‌روزرسانی‌های متعددی مثل بازطراحی کامل رابط کاربری و ادغام هوش مصنوعی بینگ و ابزار خلاصه‌سازی پیام‌ها را دریافت کرد. اکنون نوبت به اسکایپ اینسایدر (Skype Insider) رسیده است تا با دریافت آپدیت بزرگ، قابلیت‌های جدید و تجربه‌ی کاربری بدون‌ تبلیغ را ارائه دهد.

مایکروسافت فهرست تغییرات نسخه‌ی ۸٫۱۲۵٫۷۶٫۲۰۱ اسکایپ اینسایدر را منتشر کرده که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این آپدیت، حذف کامل تبلیغات است. بدین‌ترتیب، تبلیغات در کانال‌ها و چت‌های اسکایپ حذف می‌شود. مایکروسافت امیدوار است با این طراحی کاربرمحور شلوغی رابط کاربری را کاهش و تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر و روان‌تری ارائه دهد.

اگرچه حذف تبلیغات مهم‌ترین تغییر آپدیت جدید اسکاپ اینسایدر محسوب می‌شود، تغییرات دیگری نیز در این آپدیت وجود دارد. ازجمله‌ی این تغییرات می‌توان به بهبود فرایند ساخت عکس با هوش مصنوعی، بهبود رابط کاربری نسخه‌ی دسکتاپ، یکنواخت‌شدن حاشیه‌ها، دسترسی سریع‌تر به ابزارها و بزرگ‌نمایی تصویر با کلیک اشاره کرد.

مقالات مرتبط:
  • اسکایپ پس از مدت‌ها قابلیتی هیجان‌انگیز و کاربردی دریافت کرد
  • چگونه اکانت اسکایپ را حذف کنیم؟

نسخه‌ی iOS اسکایپ اکنون مثل نسخه‌ی اندروید این پیام‌رسان از سیستم ورود یکپارچه‌ی مایکروسافت (OneAuth) پشتیبانی می‌کند. این قابلیت تجربه‌ای سریع‌تر برای ورود به سیستم در تمامی برنامه‌های مایکروسافت را تضمین می‌کند. به‌بیان بهتر، اگر درحال‌حاضر در یکی دیگر از برنامه‌های مایکروسافت وارد حساب کاربری خود شده باشید، برای ورود به اسکایپ به واردکردن مجدد رمزعبور نیازی نخواهید داشت.

مایکروسافت برخی باگ‌های اسکایپ اینسایدر را در آپدیت جدید برطرف کرده است. کاربران قبلاً هنگام اتصال به اینترنت 5G نمی‌توانستند محتوای چندرسانه‌ای ارسال کنند. درحالی‌که مشکل دیگری باعث می‌شد صدای زنگ تماس در iOS شنیده شود، امکان پاسخ‌گویی به تماس وجود نداشته باشد. هر دو باگ‌ها مذکور اکنون رفع شده‌اند و طبق اعلام مایکروسافت، این تغییرات جدید در روزهای آینده به‌‌تدریج اعمال خواهند شد.