تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3735083
شناسه : 3735083
تاریخ :
حاجی صادقی: به زودی نابودی اسرائیل را جشن می‌گیریم اقتصاد ایران: نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه شهادت اسماعیل هنیه قطعاً جبهه مقاومت را منسجم‌تر و مقتدرتر و عزمش را برای نابودی دشمن ستمگر جزم‌تر می‌کند،گفت: جبهه ایستادگی ایجاد شده است‌ و در صحنه جبهه مبارزه با کفر سیلی به رژیم صهیونیستی خواهیم زد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در تجمع اعتراضی برای محکومیت ترور اسماعیل هنیه در میدان فلسطین، با تاکید بر اینکه شهادت اسماعیل هنیه قطعاً جبهه مقاومت را منسجم‌تر و مقتدرتر و عزمش را برای نابودی دشمن ستمگر جزم‌تر می‌کند، اظهار کرد: آمریکا و رژیم استکبار بخواهد یا نخواهد، بپسندد یا نپسندد به زودی نابودی این رژیم زبان‌نافهم، ستمگر، کودک‌کش و جنگ‌طلب را در همین میدان فلسطین جشن خواهیم گرفت.

وی افزود: امروز رزمندگان جبهه مقاومت از همه توطئه‌ها و فتنه‌ها رهایی یافتند و جبهه ایستادگی ایجاد شده است‌ و در صحنه جبهه مبارزه با کفر سیلی به رژیم صهیونیستی خواهیم زد. این رژیم منتظر پاسخی کوبنده باشد. 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: امروز اعلام می‌کنیم که مردم غزه، لبنان و جبهه مقاومت بدانید که مردم ایران در کنار شما هستند تا این رژیم ستمگر نابود شود. تا زمانی که جبهه بزرگ مقاومت و مردم ایران، فلسطین، لبنان و یمن و همه محور مقاومت باشند رژیم صهیونیستی توان پیروزی نخواهد داشت. 

حاجی‌صادقی یادآور شد: ما را از چه می‌ترسانید؟ از شهادت؟ شهادت در نظر ما بزرگترین هدیه‌ای است که خداوند به بندگان برگزیده خود می‌دهد. این شهادت‌ها هرگز اراده، عزم و قدرت جبهه مقاومت را کاهش نمی‌دهد بلکه توکل، اعتماد و ایمان ما را در راهی که برای نابودی ظلم و جور طی می‌کنیم را قوی‌تر می‌کند. 

انتهای پیام/