تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735076
شناسه : 3735076
تاریخ :
مجازات عاملین و خونخواهی ترور شهید اسماعیل هنیه مطالبه عمومی است اقتصاد ایران: بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مردم خواستار مجازات سخت عاملین جنایت و خونخواهی شهید اسماعیل هنیه هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمید رفیعی عصر چهارشنبه در تجمع محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن رئیس دفتر سیاسی حماس که در میدان شهید بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: دل جبهه انقلاب در سالروز شهادت امام سجاد (ع) مالامال از اندوه و غم شد.

وی در ادامه افزود: برای چندمین بار شاهد جنایات صهیونیست‌های خبیث و آمریکای جهان‌خوار بر علیه جبهه مقاومت بودیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: حرکت مردم ایران اسلامی در جای جای جهان اسلام خودنمایی می‌کند.

حجت‌الاسلام رفیعی با اشاره به شهادت تعداد زیادی از رزمندگان جبهه مقاومت بیان کرد: در ایران اسلامی مهمان ما را به شهادت رساندن و این یک اقدام مذبوحانه است.

وی بیان کرد: جنایات صهیونیست‌های خبیث در طی ماه‌های اخیر در غزه نشان دهنده خوی وحشی این غده سرطانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: ترور، اقدام ناتوان‌ها و از کارافتاده‌ها است و وقتی حکومتی خود را در آستانه اضمحلال می‌بیند دست به ترور می‌زنند.

حجت‌الاسلام رفیعی گفت: قلب جریحه‌دار شده ملت ایران با انتقام سخت تسکین پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: حرکت جبهه مقاومت وابسته به فرد وابسته نیست و آمریکا و رژیم صهیونیستی توانایی خدشه وارد کردن به تفکر والای مقاومت را ندارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: خروج دانشجویان آمریکایی بر علیه سیاست‌های حمایتی از جنایات صهیونیست‌های غاصب به منزله انزجار عمومی از جنایات صهیونیست‌ها است.

حجت‌الاسلام رفیعی گفت: خون‌خواهی و انتقام سخت از حادثه تلخ ترور رژیم صهیونیستی مطالبه اصلی مردم ایران اسلامی است.