تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3735072
شناسه : 3735072
تاریخ :
خیر، سامسونگ رنگ نارنجی گلکسی‌واچ اولترا را از اپل کپی نکرده است اقتصاد ایران: سامسونگ احتمالاً رنگ نارنجی گلکسی‌واچ اولترا را به‌‌دلیل جذابیت و متمایز‌کردن محصول خود از دیگر رقبا استفاده کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سامسونگ در رویداد آنپکد امسال، گلکسی واچ اولترا را رونمایی کرد. ساعت هوشمند سامسونگ که برای رقابت مستقیم با اپل واچ اولترا طراحی و تولید شده است، ازنظر بسیاری شباهت‌های انکارناپذیری مخصوصاً در نام، رنگ، بند و دکمه‌ی نارنجی‌رنگ آن با ساعت پریمیوم اپل دارد.

به‌گزارش SamMobile، سامسونگ از رنگی خاص به نام نارنجی ایمنی (Safety Orange) استفاده کرده است. این رنگ بسیار پرطرفدار است و در حوزه‌های مختلفی مانند تجهیزات ایمنی و وسایل ساخت‌وساز و حتی وسایل شکار استفاده می‌شود.

این رنگ به‌دلیل ماهیت ساختاری خود، به‌راحتی دیده می‌شود و اجسامی که به این رنگ آغشته شده‌‌اند، از اطرافشان متمایز می‌کند. بنابراین، این رنگ می‌تواند انتخاب مناسبی برای اولین ساعت اولترای سامسونگ باشد.

علاوه‌بر نارنجی، سامسونگ از آبی لاجوردی (Azure) نیز در قسمت‌های از رابط کاربری ساعت پرچم‌دار خود و دیگر محصولات معرفی‌شده در مراسم آنپکد امسال استفاده کرده است. این دو رنگ مکمل یکدیگر هستند و کنتراست بسیار زیبایی ایجاد می‌کنند. درواقع، رنگ آبی باعث می‌شود تا رنگ نارنجی بیشتر به‌چشم بیاید.

مقالات مرتبط
  • نگاه نزدیک رسانه‌های فناوری به گلکسی واچ اولترا سامسونگ
  • گلکسی واچ اولترا معرفی شد؛ رقیب اپل واچ اولترا با مقاومت و روشنایی فوق‌العاده

بنابراین، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ فرایند فکری و داستان طراحی خود را برای دستگاه‌های پوشیدنی جدید خود داشته است. علاوه‌بر‌این، نارنجی رنگی جهانی است و سامسونگ و اپل اولین شرکت‌ها و ساعت‌سازانی نیستند که از این رنگ در محصولاتشان استفاده کرده‌اند.