تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735021
شناسه : 3735021
تاریخ :
محبت، اقتدار و انتظام هدف من در ۵ سال مدیریتم بود اقتصاد ایران: شهرکرد-مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: روزی که مدیریت این اداره کل را بر عهده گرفتم سه هدف عمده را دنبال کردم و آن محبت، اقتدار و انتظام بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طاهری عصر چهارشنبه در مراسم سنگرسپاری مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در طول ۵ سال خدمت خود جایی و کسی را سراغ ندارم که درخواست کمک کرده باشم و من را همراهی نکنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات استان با کمتر از ۶۰ پرسنل مشغول کار است تصریح کرد: روزی که مدیریت این سازمان را به عهده گرفتم سه هدف عمده را دنبال کردم و آن محبت، اقتدار و انتظام بود.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری بیان داشت: هرکار و اقدامی می‌خواستم انجام دهم حتماً با تصمیم جمعی و مشورت همکاران و معاونین سازمان بود.

وی با اذعان بر اینکه هدف اصلی ما بر این بود که انقلاب را آنگونه که هست پیش ببریم گفت: تلاشمان بر این بود برای تمامی اهداف انقلاب اسلامی و در مسیر این نظام گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری یادآور شد: ما باید گفتمان انقلاب اسلامی را به نهادهای اجتماعی بسط دهیم و از طریق تبلیغ از نهادهای خاص آن را در جامعه منتشر کنیم.

وی یادآور شد: رسانه و فضای مجازی در راه اهداف و برنامه‌های ما کمک حال و پای کار بودند.

حجت الاسلام طاهری با اذعان بر اینکه امروز بار مسئولیت از دوش ما برداشته می‌شود اما سربازی حجت الاسلام کاظمی را خواهم داشت گفت: سازمان تبلیغات خیمه گاه خادمی اهل بیت خواهد بود و بنده نیز تا ابد خادمی اهل بیت را خواهم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در مسائل قرآنی کارهای بهتر و بیشتری می‌توان انجام داد و نباید از آن غافل شد.