تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3735011
شناسه : 3735011
تاریخ :
آنکارا: «هنیه» در حمله‌ای رذیلانه به شهادت رسید اقتصاد ایران: رئیس مجلس ترکیه در سخنانی تصریح کرد: از اینکه اسماعیل هنیه در حمله‌ای رذیلانه به شهادت رسید، به شدت متأسفیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نعمان کورتولموش، رئیس مجلس ترکیه در گفتگو با شبکه الجزیره در خصوص ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: ما به عنوان ملت ۸۵ میلیونی ترکیه، بار دیگر آشکارا اعلام می‌ کنیم که (رژیم) اسرائیل را به دلیل این حمله وحشیانه و این حمله تروریستی محکوم می‌ کنیم.

رئیس مجلس ترکیه تصریح کرد: از اینکه اسماعیل هنیه یکی از رهبران مهم آرمان فلسطین در حمله‌ ای رذیلانه به شهادت رسید، به شدت متأسفیم.

نعمان کورتولموش، تأکید کرد: این جنایت جدید از سوی (رژیم) اسرائیل با هیچ یک از قوانین و قواعد حقوق بین المللی سازگار نیست. تل آویو مسئول کشتارهایی است که نزدیک به ۱۰ ماه است در غزه ادامه دارد.

ساعاتی قبل روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.