تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735002
شناسه : 3735002
تاریخ :
امسال ۸۱۳ سند مالکیت در استان کرمان صادر شده است اقتصاد ایران: کرمان- معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کشور گفت: در سال جاری تعداد ۸۱۳ سند مالکیت در استان کرمان صادر شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد مقیمی ظهر چهارشنبه در نشست شورای قضائی استان کرمان و افتتاح ویدئو کنفرانسی اداره ثبت اسناد و املاک منوجان که باحضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و رئیس کل دادگستری استان کرمان برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه صدوراسناد مالکیتی در استان‌های مختلف مشکلاتی وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری مشکلات برطرف شده است، افزود: تعدادی از اسناد مالکیت صادر شده که ۸۱۳ مورد در استان کرمان بوده است.

مقیمی بیان کرد: صدور اسناد مالکیت واحدهای صنعتی، در راستای جذب سرمایه در گردش برای واحدها بسیار مؤثر و راهگشا است.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور خاطرنشان کرد: یکی از درخواست‌های سرمایه گذاران در مجموعه شهرک‌های صنعتی کشور، صدور اسناد مالکیت این حوزه است.

وی گفت: این امر یکی از برنامه‌ها، در راستای حمایت از جهش تولید نیز به شمار می‌رود و بدنبال آن، از ابتدای سال جاری اسناد قابل توجهی صادر شده است.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور گفت: ۱۳۲ هزار هکتار اراضی شهرک‌های صنعتی کشور سند مالکیت دریافت کرده‌اند.

مقیمی تاکید کرد: ۹۸ درصد از اراضی در اختیار ما سند ثبتی دارند که بخشی از این اراضی اسناد تفکیکی خود را نیز دریافت کرده‌اند.