تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734983
شناسه : 3734983
تاریخ :
۲۵ درصد تعهد ایجاد اشتغال خراسان جنوبی محقق شد اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از تحقق ۲۵.۶۲ درصد تعهد اشتغال سال جاری استان تا کنون خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا اشرفی امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تعهد ایجاد اشتغال استان برای سال جاری ۹ هزار و ۷۱۲ نفر اعلام شده است.

وی با تاکید بر اینکه این میزان تعهد باید از سوی دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه رصد ثبت شود، بیان کرد: تا کنون ۲ هزار و ۲۲۷ مورد اشتغال معادل ۲۵.۶۲ درصد تعهد پیش بینی شده محقق شده است.

وی با بیان اینکه ۳۴ دستگاه اجرایی استان در زمینه ثبت اشتغال در سامانه رصد فعال هستند، افزود: خراسان جنوبی در زمینه ثبت اشتغال ایجاد شده و صحت سنجی جزو استان‌های برتر کشور است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین اشتغال ثبت شده در استان مربوط به صنعت، معدن و تجارت استان بوده است، عنوان کرد: بسیج سازندگی، جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در رده‌های بعدی قرار دارند.

اشرفی بیان داشت: بیشترین تعداد اشتغال ثبت شده در سامانه رصد تا کنون مربوط به شهرستان‌های بیرجند با ۵۸۴ مورد، قاین با ۳۱۳ و فردوس با ۲۸۶ مورد بوده است.