تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734982
شناسه : 3734982
تاریخ :
مردم مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند اقتصاد ایران: بابلسر- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ملت ایران را مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: راهبردهای این سند به مردم منتقل شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار بعدازظهر چهارشنبه در پیش رویداد همافزا در بابلسر با تاکید بر اینکه باید فرزند زمانه خویشتن باشیم، گفت: باید دقیقاً بشناسیم در کدام نقطه ایستادیم و انقلاب اسلامی در چه عرصه‌ای حرکت می‌کند و نسبت‌های ما با حوزه بین‌المللی کجاست.

حجت الاسلام شریف تبار با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز بر حرکت جبهه‌ای تاکید دارند، اظهار کرد: امروز حرکت‌های فردی و تکی جواب نمی‌دهد و اگر می‌خواهیم اثرگذاری خوبی در میدان داشته باشیم باید کار جبهه‌ای و تشکیلاتی داشته باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد مخاطب این بیانیه ملت ایران است و باید ببینیم که مردم و گروه‌های مردمی در این میدان چه نقش‌هایی را باید ایفا کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید الگوهای موجود در صنعت و بیانیه گام دوم انقلاب را به گروه‌های مردمی منتقل کنیم به راهبردهای موجود در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: مردم در احیا و اقامه یک سنت تأثیرگذار هستند ومردم را در مدیریت‌های مختلف فرهنگی در جامعه مؤثر هستند.