تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3734953
شناسه : 3734953
تاریخ :
گریه نمی‌کنیم چون شهیدمان به رستگاری بزرگ رسیده است اقتصاد ایران: خانه کتاب و ادبیات ایران با صدور پیامی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را تسلیت گفت و اعلام کرد: ما گریه نمی‌کنیم چون شهیدمان به رستگاری بزرگ رسیده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، خانه کتاب و ادبیات ایران با صدور پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را تسلیت گفت.

مشروح این‌پیام تسلیت در ادامه می‌آید؛

«پیروان ابلیس و دشمنان خدا و بشریت بار دیگر دست به جنایتی عظیم زده و با ترور مجاهد راه حق شهید اسماعیل هنیه، برگی دیگر از تاریخ پلید خود را ورق زدند، اما نمی‌دانند که او که در راه خدا پیکار می‌کرده، شهید است و با ریخته شدن خونش کتاب و دفتر سرخ آزادی انسان پربارتر از قبل می‌شود.

ما بر ریخته شدن خون آنکه جانش را با خدا معامله کرده بود گریه نمی‌کنیم که حق تبارک و تعالی خود در آیه ۱۱۱ از سوره توبه چنین فرموده که: «إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ وَعْدًا عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِیلِ وَالْقُرْآنِ وَمَنْ أَوْفَی بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ.» خداوند جان و مال مؤمنان را در ازا بهشت از آنان خریده است، همان کسانی که در راه خدا کارزار می‌کنند و می‌‏کشند و کشته می‌شوند، این وعده به راستی و درستی در تورات و انجیل و قرآن بر عهده اوست، و کیست از خداوند وفادارتر به پیمانش؟ پس به داد و ستدی که به آن دست زده‌اید، شادمان باشید، و این همان رستگاری بزرگ است.

ما گریه نمی‌کنیم چون شهیدمان به رستگاری بزرگ رسیده است. ما با این اتفاق بر کینه‌هایمان از شر مطلق می‌افزاییم و خود را آماده مبارزه‌ای می‌کنیم که این دشمن خونخوار بشریت را از روی زمین محو گرداند. انشاالله.»