تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734905
شناسه : 3734905
تاریخ :
شهادت هنیه تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت خواهد بود اقتصاد ایران: اصفهان- سپاه حضرت صاحب الزمان( عج) در پی شهادت حاج اسماعیل هنیه پیامی صادر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در پی شهادت حاج اسماعیل هنیه پیامی صادر کرد که به شرح زیر است؛

شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، برادر مجاهد اسماعیل هنیه که عمر پربارش در دفاع از ملت و آرمان فلسطین و مجاهدت با سفاک‌ترین و شرورترین دشمنان انسانیت گذشت، نشان افتخاری بود که نام هنیه را در کنار نام مجاهدان راه خدا ثبت و ماندگار کرد.
آن شهید مجاهد که از جمله پرچمداران نهضت آزادی قدس شریف بود، بارها در معرض شهادت قرار گرفت و در راه خدا بسیاری از اعضای خانواده و خویشان خود را تقدیم نمود و خون پاک او، همچون مشعلی فروزان در مسیر مقاومت و مبارزه با ظلم، روشنایی بخش راه آینده ملت‌های مسلمان و آزادگان خواهد بود.
باندجنایتکار و کودک کش و رژیم صهیونیستی و حامیان آن تصور می‌کنند با اقدامات تروریستی جبهه مقاومت تضعیف می‌شود، اما خواهند دید شهادت او تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت خواهد بود و سیل جاری شده از خون‌های به ناحق ریخته شده در مسیر آزاد سازی قدس دودمان آنها را بر باد خواهد داد.
سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ضمن تبریک و تسلیت شهادت مجاهد نستوه، شهید القدس دکتر حاج اسماعیل هنیه به رهبر معظم انقلاب، ملت مظلوم فلسطین و همه مجاهدان جبهه مقاومت، ترور مهمان گرامی ملت بزرگ ایران را محکم نموده و بر تداوم حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با غده سرطانی منطقه یعنی رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی تأکید دارد.
《و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ》