تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734890
شناسه : 3734890
تاریخ :
نمایش ۷۲ خودروی متخلف توقیفی در انظار عمومی اقتصاد ایران: ساری- رییس پلیس راهور مازندران از توقیف ۳۰۰ خودروی متخلف و نمایش ۷۲ دستگاه خودرو در انظار عمومی به جرم رانندگی پرخطر و حرکات نمایشی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نصرالله بیگلری اظهار کرد: طرح امنیت و آرامش ترافیکی از ۴ مرداد ماه سال جاری با بسیج همه همکاران به صورت شبانه روزی در سراسر استان و انجام هماهنگی قضائی با هدف برخورد با رانندگان متخلف، پرخطر و قانون گریز به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: از آغاز اجرای طرح امنیت و آرامش ترافیکی تاکنون، مأموران پلیس راهور در سراسر مازندران ۳۰۰ خودرو را به دلیل قانون گریزی و ارتکاب به تخلفات متعدد رانندگی از جمله ایجاد مزاحمت برای شهروندان با تغییر در وضعیت خودرو و رانندگی پرخطر توقیف کردند.

سرهنگ بیگلری تصریح کرد: مأموران ۷۲ دستگاه خودرو را با هماهنگی مرجع قضائی جهت عبرت آموزی دیگران بر روی داربست در معرض نمایش عموم قرار دادند.

سرهنگ بیگلری از ادامه اجرای طرح امنیت و آرامش ترافیکی به صورت شبانه روزی خبر داد و خاطرنشان کرد: برخورد با رانندگان متخلف از مطالبات به حق شهروندان بوده و در این راستا با افرادی که از قوانین راهنمایی و رانندگی با حرکات نمایشی و یا رانندگی پرخطر تخطی کنند، با شیوه‌ها مختلف از جمله ضبط گواهینامه به مدت ۶ ماه، توقیف خودرو در پارکینگ و اعمال نمره‌های منفی به جدی و محکم برخورد خواهد شد.