تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3734877
شناسه : 3734877
تاریخ :
سامسونگ: گلکسی زد فلیپ، دوربین بادی‌کم عالی برای نیروهای پلیس اقتصاد ایران: سامسونگ با همکاری Visual Labs گوشی‌های تاشدنی سری زد فلیپ را به دوربین بادی‌کم نیروی پلیس آمریکا تبدیل می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سامسونگ که تاکنون با تبلیغات پر زرق‌وبرق و تمرکز بر نسل جوان و ویژگی‌هایی مثل ترجمه‌ی زنده در تلاش برای فروش گوشی‌های تاشدنی خود از جمله گلکسی زد فلیپ ۶ بوده، این‌بار مسیر متفاوتی را در پیش گرفته است.

طبق اعلام سامسونگ، دو اداره‌ی پلیس در ایالت میسوری از گوشی زد فلیپ به‌عنوان بادی‌کم استفاده می‌کنند. این اولین‌بار است که یک گوشی سامسونگ آن هم از نوع تاشدنی، برای چنین منظوری استفاده می‌شود. این برنامه‌ی آزمایشی با موفقیت همراه بوده و دو اداره‌ی پلیس دیگر نیز به آن پیوسته‌اند. سامسونگ مدعی است که استفاده از این گوشی به افزایش شفافیت عملکرد پلیس کمک می‌کند.

سامسونگ در همکاری با شرکت Visual Labs، که متخصص تولید بادی‌کم است، تغییراتی در این گوشی‌ها ایجاد کرده است.

استفاده از گلکسی زد فلیپ به عنوان بادی کم پلیس آمریکا
Samsung

در این نسخه‌ی ویژه‌ی گوشی گلکسی زد فلیپ، دکمه‌ی تنظیم صدا به دکمه‌ی ضبط اضطراری تبدیل شده و گوشی می‌تواند به‌طور خودکار در هنگام تعقیب‌وگریز یا روشن شدن چراغ‌های پلیسی خودرو، شروع‌به ضبط کند. همچنین، ویدیوها می‌توانند به سرعت از طریق نرم‌افزار Visual Labs به فضای ابری منتقل شوند.

سامسونگ معتقد است که شکل جمع‌شونده و کوچک گلکسی زد فلیپ آن را برای استفاده به‌عنوان بادی‌کم مناسب کرده است. این گوشی علاوه‌بر ضبط ویدیو، می‌تواند برای عکاسی از صحنه‌ی جرم، ضبط صدا از شهادت شاهدان و ردیابی موقعیت پلیس با استفاده از GPS نیز استفاده شود.

مقالات مرتبط
  • تست مقاومت گلکسی زد فلیپ ۶ دوام بسیار خوب لولا را نشان می‌دهد [تماشا کنید]
  • سامسونگ توزیع گلکسی زد فلیپ ۶ نسخه المپیک را در بین ورزش‌کاران آغاز کرد

استفاده از گوشی‌های هوشمند به عنوان بادی‌کم پلیس تاکنون چندان رایج نبوده است. سامسونگ حالا با گسترش این طرح به ۲۵ اداره‌ی پلیس در پنج ایالت آمریکا، قصد دارد حضور پررنگ‌تری در این بازار داشته باشد. شرکت Visual Labs نیز در همکاری با شرکت مخابراتی تی‌موبایل، گوشی‌های هوشمند اندرویدی را به‌عنوان بادی‌کم به پلیس ارائه می‌دهد.

درحال‌حاضر، شرکت آکسون بزرگترین بازیگر این بازار است و موتورولا نیز در جایگاه دوم قرار دارد. بادی‌کم‌های پلیس همواره به‌عنوان ابزاری برای افزایش پاسخگویی و شفافیت مطرح شده‌اند.