تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734847
شناسه : 3734847
تاریخ :
شهید هنیه پرچمدار مبارزه با اشغالگران قدس شریف بود اقتصاد ایران: ارومیه - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی مشترک ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه اعلام کردند، شهید هنیه پرچمدار مبارزه با اشغالگران قدس شریف بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام مشترک حجت الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی آمده است، شهادت برادر مجاهد و فداکار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را به امت اسلامی و ملت مظلوم و مقاوم فلسطین، رزمندگان جبهه‌ی مقاومت و ملت شریف ایران تسلیت می‌گوئیم.

این پیام می‌افزاید، شهید هنیه بزرگ مردی که سالیان دراز پرچمدار مبارزه با اشغالگران قدس شریف بود و بارها تا مرز شهادت پیش رفت و در این مسیر حتی شهادت فرزندان و نوه‌هایش نیز او را ذره‌ای از تحقق آرمان آزادی قدس متزلزل نساخت. این صلابت و اقتدار همواره خوار چشم اسرائیل غاصب و حامیانش بوده و موجب شد بواسطه ترور انتقام بگیرد.

در ادامه پیام آمده است، شهادت این فرمانده آزادگان، شهید القدس حاج اسماعیل هنیه را زمینه ساز تسریع در تحقق نابودی رژیم منحوس صهیونیستی می‌دانیم و به یقین طبق فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی): رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست، میهمان عزیز ما را در خانه‌ی ما به شهادت رسانید و ما را داغدار کرد، ولی زمینه‌ی مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت.