تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3734835
شناسه : 3734835
تاریخ :
به‌کارگیری تاکسی‌های برقی در فرودگاه‌ها، راه‌آهن و ترمینال‌ها اقتصاد ایران: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از به‌کارگیری تاکسی‌های برقی در فرودگاه‌ها، راه‌آهن و ترمینال‌ها جهت خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به رویکرد شهرداری تهران نسبت به هوای پاک و استفاده از تاکسی‌های برقی گفت: سیاست برقی‌سازی در دوره جدید مدیریت شهری با قدرت پیگیری می‌شود و استفاده از تاکسی‌های برقی در پایتخت با برنامه‌ریزی مناسب در حال اجرایی شدن است.

وی افزود: به منظور تحقق قانون هوای پاک، برقی‌سازی وسایل حمل‌ونقل عمومی و همچنین ترغیب، تشویق و حمایت از این طرح ملی و آغاز حرکت به سمت گسترش زیرساخت‌های شهری برای جذب حداکثری استفاده از این نوع خودرو در دستور کار است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از فعال سازی تاکسی‌های برقی در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: بنا داریم در سایر اماکن پرتردد نیز از این تاکسی‌های برقی استفاده کنیم.

مالکی تأکید کرد: در خصوص امکان بهره‌برداری از خدمات خودروهای تاکسی برقی در مجموعه شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره)، مهرآباد، راه‌آهن و ترمینال‌ها دستورات لازم صادر شده است و بزودی جهت رفاه حال شهروندان شاهد این خودروها خواهیم بود.