تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3734814
شناسه : 3734814
تاریخ :
رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی و اضمحلال نهایی است اقتصاد ایران: دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین مجلس با صدور بیانیه‌ای، ترور اسماعیل هنیه را محکوم کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین مجلس با صدور بیانیه‌ای، ترور اسماعیل هنیه را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ

شهادت مظلومانه رهبر عالی‌مقام جنبش حماس مرد مبارزه و جهاد در سخت‌ترین میدان‌ها، اب الشهدا؛ جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رضوان الله تعالی علیه قلوب همه عدالت‌خواهان، آزادی‌خواهان و فرزندان مقاومت در سراسر جهان را داغدار نمود.

این خون پاک و مطهری که در خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران جاری شد پیوستگی ملت سرافراز ایران با ملت قهرمان فلسطین را الی الابد مستحکم و همه‌جانبه نمود.

بدیهی است رژیم جنایتکار صهیونیستی که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و در آستانه فروپاشی و اضمحلال نهایی است برای چند روز بقای بیشتر در نقشه جغرافیای سیاسی جهان برخلاف تمامی موازین بین‌المللی با حمایت همه جانبه آمریکا و چند کشور غربی خصوصاً بعد از آن کف زدن‌های مکرر در کنگره دست به این جنایت سبوعانه زده است اما به زودی جهانیان به‌وضوح خواهند دید که این اقدام، سرعتی بیش از تصور به پایان یافتن حیات این جرثومه خبیث و غده سرطانی خواهد داد.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی این شهادت افتخارآفرین را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، ملت شریف و مقاوم فلسطین، هواداران جنبش قهرمان حماس در فلسطین و سراسر جهان، ملت قهرمان ایران و تمامی ملت‌های آزاده و عدالت‌خواه تبریک و تسلیت عرض می‌نماید. و از همه ملت‌های آزاده و عدالت‌خواه می‌خواهد که تمامی میدان‌ها و خیابان‌های جهان را تبدیل به صحنه‌های حمایت از ملت قهرمان فلسطین بنمایند و شعار " مرگ بر اسرائیل" را قوی‌تر از همیشه تا پایان عمر این رژیم منحوس در جای‌جای جهان جاری سازند.

سید مجتبی ابطحی

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین

مجلس شورای اسلامی»