تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3734791
شناسه : 3734791
تاریخ :
جلیلی: خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است اقتصاد ایران: عضو شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم جنایتکار، اشغالگر و جعلی رژیم صهیونیستی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، سعید جلیلی عضو شورای‌عالی امنیت ملی در پیام تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: خون اسماعیل هنیه در امتداد شهدای بزرگ فلسطین از عزاالدین قسام، شیخ احمد یاسین و اسماعیل رنتیسی و فتحی شقاقی تا چهل هزار شهید ده ماه اخیر غزه، مهر پایانی است بر عمر رژیم جنایتکار، اشغالگر و جعلی رژیم صهیونیستی که با یاری خداوند رسوایی هرچه بیشتر و افول سریعتر قدرت‌های حامی او بویژه رژیم آمریکا را به دنبال خواهد داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هَنِیئاً بِما أَسْلَفْتُمْ فِی الْأَیّامِ الْخالِیَةِ

مهمان عزیز جمهوری اسلامی، برادر گرانقدر و مبارز اسماعیل هنیه پس از عمری مجاهدت در راه آزادی قدس شریف و رهبری حماس به ویژه در عملیات طوفان الاقصی و ده ماه مقاومت اعجاب برانگیز پس از آن، به دست بدترین دشمن خدا و انسانیت در دوران معاصر، رژیم تروریستی صهیونیستی به شهادت رسید. او پاداش عمل صالح و مجاهدتی را که در تمام عمر برای آخرت اندوخته بود، دریافت کرد.

پیروزی‌های پی‌در‌پی از نبردهای 22 روزه تا طوفان الاقصی نقطه‌ای درخشان در کارنامه عمل اوست که از یک سو شکست را به رژیم صهیونیستی چشاند و از سوی دیگر تجدید نظر در مناسبات ظالمانه جهان را با صف‌کشی حق و باطل به خیابان‌های سراسر جهان کشاند و امت اسلام را یکدل نمود. پیکار پیوسته او در برابر دشمن و همراهی همدلانه او با دوستان جبهه مقاومت او را به نماد جهاد و اتحاد تبدیل کرد. این شهادت پرافتخار بر او مبارک باد اگر چه فقدان او برای امت اسلامی و ملت فلسطین به ویژه مردم نستوه غزه سخت و غمی بزرگ است. 

بدون شک خون اسماعیل هنیه در امتداد شهدای بزرگ فلسطین از عزاالدین قسام، شیخ احمد یاسین و اسماعیل رنتیسی و فتحی شقاقی تا چهل هزار شهید ده ماه اخیر غزه، مهر پایانی است بر عمر رژیم جنایتکار، اشغالگر و جعلی رژیم صهیونیستی که با یاری خداوند رسوایی هرچه بیشتر و افول سریعتر قدرت‌های حامی او بویژه رژیم آمریکا را به دنبال خواهد داشت.

دستپاچگی و تلاش‌های مذبوحانه دشمن جلوه‌ای دیگر از ضعف و گمان‌های غلط اوست که می‌پندارد ترور، تردید می‌آورد و نمی‌فهمد این اقدامات بذر عزم را بیش از پیش در دل جوانان پاک و وارسته منطقه خواهد نشاند و اولین زخم کاری این گمان غلط دشمن از جایی که گمان نمی‌برد بر سر او فرود خواهد آمد. « وَظَنُّوا أَنَّهُم مَّانِعَتُهُمْ حُصُونُهُم مِّنَ اللَّهِ فَأَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَیْثُ لَمْ یَحْتَسِبُوا»

امروز شهید اسماعیل هنیه و شهید عزیز همراه او مهمان شهدای مقاومت بویژه شهید سلیمانی هستند که همراه فرشتگان الهی به آن‌ها خوشامد گفته وندای «هنیئا بما کنتم تعملون» سرمی‌دهند.

روحش شاد.

انتهای پیام/