تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3734756
شناسه : 3734756
تاریخ :
فروش بلیت‌ پروازهای اربعین از ۱۳ مردادماه آغاز می‌شود اقتصاد ایران: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: از شنبه آینده (۱۳ مردادماه) فروش بلیت پروازهای اربعین به صورت رسمی آغاز می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، گفت: همانطور که پیش از این نیز اعلام شد، بهای کل در نظر گرفته شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای بلیت یک‌طرفه هواپیما از مبدا تهران و سایر استان‌های کشور به استثنای ۹ استان به بغداد یا نجف اشرف و برعکس، حداکثر پنج میلیون تومان و برای بلیت‌های دوطرفه ۱۰ میلیون تومان تعیین شد.

وی ادامه‌داد: بهای کل بلیت یک‌طرفه از استان‌های خراسان، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، مازندران و گلستان به بغداد یا نجف اشرف و برعکس حداکثر ۶ میلیون تومان و برای بلیت‌های دو طرفه ۱۲ میلیون تومان تعیین شد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه از هفته گذشته پیش‌فروش بلیت پروازهای برنامه‌ای اربعین مطابق برنامه‌ریزی از پیش اعلام شده از سوی برخی شرکت‌ها آغاز شده بود، گفت: مقرر شده بود تا پیش‌فروش‌ها به صورت تدریجی انجام شود تا با ترافیک شدید تقاضا مواجه نشویم. از شنبه آینده (۱۳ مردادماه) نیز فروش بلیت به صورت رسمی آغاز می‌شود.

اسعدی سامانی تاکید کرد: نرخ بلیت برای افراد بزرگسال و خردسال (بالاتر از ۲ سال) یکسان است و فقط برای نوزادان (تا ۲ ساله) ۱۰ درصد از کل مبلغ دریافت می‌شود.