تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734717
شناسه : 3734717
تاریخ :
شهادت «اسماعیل هنیه» سندی بر جنایتکاری اشغالگران است اقتصاد ایران: ساری - نماینده ولی فقیه در مازندران با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه گفت: شهادت این رهبر مقتدر سندی بر تثبیت جنایتکاری اشغالگران است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام تسلیت آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در پی شهادت مجاهد بزرگ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس آمده است: بار دیگر دست پلید و جنایتکار استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی، فاجعه‌ای را در قلب ایران عزیز رقم زد و ملت بزرگ فلسطین، ملت عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان را در سوگ شخصیت ارزشمند جنبش مقاومت اسلامی حماس، جناب آقای اسماعیل هنیه بُرد.

در ادامه تصریح شده است: این شهید عزیز، مجاهدی بود که سالهای متمادی برای احقاق حق ملت فلسطین از هویت دینی و ملی خود در برابر رژیم جعلی اسرائیل دفاع کرد، شهادت این رهبر مقتدر، مصیبت جانکاهی برای ملت فلسطین و جبهه مقاومت و سند دیگری بر تثبیت جنایتکاری اشغالگران است.

همچنین آمده است: جنایتکاران و مستکبران عالم بدانند ملت همیشه قهرمان فلسطین با تمسک به اسلام و وحدت کلمه در مسیر پیکار با جبهه باطل ثابت قدم بوده و قطعاً با توکل به خداوند موفق و پیروز خواهد بود.

اینجانب شهادت این مجاهد بزرگ راه عزت و آزادی و آزادسازی قدس و فلسطین را به حضرت بقیةالله الاعظم (روحی فداه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت فلسطین، جبهه مقاومت و عموم آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات را برای این شهید مظلوم از خداوند متعال خواهانم.