تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3734709
شناسه : 3734709
تاریخ :
شهید هنیه یکی از شهدای ملت ایران خواهد بود اقتصاد ایران: مسوول سازمان بسیج شهرداری تهران در پیامی گفت: خون شهید هنیه در پیوند ملت ایران و فلسطین یک جهش ایجاد خواهد کرد و این شخصیت عزیز اینک یکی از شهدای بزرگ ملت ایران خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای اعلام انزجار از جنایات رژیم اسفناک و غاصب صهیونیستی، جمعی از مسئولین و کارکنان سازمان بسیج شهرداری تهران ظهر امروز (چهارشنبه) با برگزاری تجمعی در مقابل ساختمان مرکزی این سازمان در خیابان شهید مطهری (ره) ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در تهران را محکوم کردند.

همچنین صبح امروز (چهارشنبه) محمدمهدی حسن زاده مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با صدور پیامی ضمن محکوم کردن این اقدام ددمنشانه رژیم صهیونیستی بیان داشت: این شخصیت عزیز اینک یکی از شهدای بزرگ ملت ایران خواهد بود و این بدین معنا است که فلسطین و فلسطینی‌ها بیش از هر زمان دیگری در قلب و دل مردم ایران جای خواهند گرفت.

متن پیام محمدمهدی حسن زاده مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

امروز ملت عزیز ایران به سوگ رهبر شجاع مقاومت فلسطین، شهید القدس، میهمان مجاهد خود، دکتر اسماعیل هنیه نشسته است. بدون تردید اشتباه بزرگ عوامل ترور این شخصیت برجسته در تهران آن است که نمی‌دانند، خون این شهید مجاهد در پیوند ملت ایران و فلسطین یک جهش غیرقابل ایجاد خواهد کرد و این شخصیت عزیز اینک یکی از شهدای بزرگ ملت ایران خواهد بود و این بدین معنا است که فلسطین و فلسطینی‌ها بیش از هر زمان دیگری در قلب و دل مردم ایران جای خواهند گرفت و موج ضد صهیونیستی در ایران و پشتیبانی آنها را از ملت فلسطین ده‌ها برابر افزایش خواهد داد.

اینجانب شهادت این مجاهد بزرگ و آزاده را به محضر حضرت ولیعصر (عجمقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت مظلوم و مقاوم فلسطین، خانواده شهیدپرور ایشان و عموم آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.»