تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3734702
شناسه : 3734702
تاریخ :
عالمیان: پینگ‌پنگ‌باز ژاپنی بهتر بود/غذای دهکده افتضاح است اقتصاد ایران: ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: قبل از بازی با هاریمموتو شانس برد را به خودم می‌دادم، اما او همیشه جلوی من خوب بازی می‌کند و امروز هم بهتر بود و پیروز شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، نوشاد عالمیان آخرین نماینده تنیس روی میز کشورمان در المپیک پاریس پس از شکست مقابل هاریموتو ژاپنی اظهار داشت: بازی نزدیکی بود و هاریموتو واقعا خوب بازی کرد. تنیسور ژاپنی در حال حاضر در بهترین فرم زندگی‌اش قرار دارد و در بانکوک نیز با شکست 4 بر صفر پینگ‌پنگ‌باز چینی قهرمان شد و شرایط خیلی خوبی داشت و امروز نیز عالی بازی کرد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد خود گفت: واقعا خوب بازی کردم، اما هاریموتو بهتر بازی کرد و در نهایت برنده شد. بازی پایاپای بود و در ست آخر نیز 4 بر یک جلو بودم، ولی نشد. قبل از بازی شانس برد را به خودم می‌دادم، اما او همیشه جلوی من خوب بازی می‌کند. سه بار با هم بازی کردیم و هر سه بازی نیز نزدیک بوده است. یک مقدار قرعه برای من در المپیک سخت شد. خیلی از ژاپنی‌ها را می‌برم، اما هاریموتو جلوی من خوب بازی می‌کند.

پینگ‌پنگ‌باز کشورمان در خصوص اعتراض خود به داوران گفت: در یک صحنه ورزشکار ژاپنی از محل بازی بیرون رفت و 5، 6 دقیقه نیامد؛ کاری که اصلا قانونی نیست.

عالمیان در خصوص جو سالن کفت: جو سالن خوب بود و تماشاچیان به خوبی تشویق می‌کردند و از این نظر مشکلی نبود. فقط اینکه حریف ژاپنی خوب بازی می‌کرد و باید حقیقت را گفت؛ چرا که شرایط هاریموتو بهتر بود. البته از نظر امکانات آنها خیلی از ما جلوتر هستند و این حقیقت است.

وی در خصوص احتمال ادامه فعالیت قهرمانی تا المپیک 2028 عنوان کرد: واقعا نمی‌دانم و باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.

عالمیان کشورمان با انتقاد از شرایط دهکده ورزشکاران گفت: شرایط از لحاظ امکانات و غذا افتضاح است. دیشب اصلاً غذا نبود و من فقط برنج خالی خوردم. البته اگر اینها را بگوییم عنوان خواهند کرد که بهانه است و ورزشکاران دیگر کشورها نیز در دهکده هستند. در حالی که تیم‌های انگلیس و چین تایپه دهکده را ترک کردند. دوست ندارم این جو پیش بیاید که بگویند دنبال بهانه است و به حریف ژاپنی تبریک می‌گوییم که حرفه‌ای تر بود.

انتهای پیام /