تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3734657
شناسه : 3734657
تاریخ :
فروپاشی رژیم صهیونیستی با شهادت «اسماعیل هنیه» سریعتر خواهد شد اقتصاد ایران: کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: شهادت اسماعیل هنیه نه تنها تزلزلی در این مسیر ایجاد نمی‌کند، بلکه اراده‌ها قوی تر و گام‌ها مستحکم تر و فروپاشی رژیم صهیونیستی سریعتر خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

«محسن پاک آئین» کارشناس مسائل سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ترور «اسماعیل هنیه»، اظهار داشت: خبر شهادت اسماعیل هنیه بسیار دردناک است. او که پدر چهار شهید بود خود نیز لیاقت شهادت داشت.

وی ادامه داد: قطعاً عوامل رژیم صهیونیستی نمی‌توانند با شهادت مجاهدینی که در راه آزادی فلسطین با اشغالگر مبارزه می‌کنند، انگیزه مردم فلسطین برای ادامه مقاومت را کاهش دهند.

کارشناس مسائل سیاست خارجی افزود: اراده امروز مردم فلسطین و حماس و محور مقاومت بر استمرار حرکت و مبارزه بالا نگه‌داشتن پرچم فلسطین و استمرار جهاد برای نابودی اسرائیل است.

پاک آئین تصریح کرد: شهادت اسماعیل هنیه نه تنها تزلزلی در این مسیر ایجاد نمی‌کند، بلکه اراده‌ها قوی‌تر و گام‌ها مستحکم‌تر و فروپاشی رژیم صهیونیستی سریع‌تر خواهد شد.

وی اظهار داشت: نتانیاهو به عنوان بدنام‌ترین جنایتکار تاریخ معاصر و حامیان او از جمله آمریکای مستکبر نیز نابودی اسرائیل و پیروزی فلسطین که منجر به ایجاد نظم جدیدی در منطقه خواهد شد را خواهند دید.

کارشناس مسائل سیاست خارجی عنوان کرد: دشمنان اسلام و فلسطین همچون آمریکا و اسرائیل از این قبیل شهادت بهره‌ای نخواهند برد و خون این شهید و ادامه راه او مستحکم‌تر، قوی‌تر و عظیم‌تر، مبارزه با آزادی فلسطین را در عرصه جهانی گسترده خواهد کرد.