تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734635
شناسه : 3734635
تاریخ :
کشف ۱۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در اقدام مشترک بوشهر و مرکزی اقتصاد ایران: بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۱۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق با همکاری انتظامی استان مرکزی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اشرافیت و هدایت اطلاعاتی مرزبانی استان بوشهر، یک دستگاه کامیون حامل حجم زیادی از کالای قاچاق با همکاری پلیس انتظامی استان مرکزی در ساوه به تهران متعلق به یک باند حرفه‌ای شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: از کامیون توقیفی ۳۰ هزار عدد لوازم آشپزخانه، هزار و ۵۰۰ عدد لوازم برقی خانگی، ۳۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل، ۱۴ هزار عدد منسوجات، ۵۰۰ عدد پتو و… کشف شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن اشاره به دستگیری راننده کامیون، افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع قانونی شدند.

سرهنگ خسروی در پایان ضمن تقدیر از همکاری پلیس انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: استمرار عملیات مشترک پلیس با سایر استان‌ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه‌های تعریف شده است که نشانه همدلی و هم پوشانی فرماندهی انتظامی و مرزبانی است.