تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734620
شناسه : 3734620
تاریخ :
ساختمان‌های درب خروج صادرات و یگان حفاظت گمرک پرویزخان افتتاح شد اقتصاد ایران: کرمانشاه- ساختمان‌های درب خروج صادرات و یگان حفاظت گمرک پرویزخان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز چهارشنبه طی مراسمی با حضور مدیرکل دفتر صادرات گمرک ایران، ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه، فرماندار قصرشیرین و جمعی از مسئولان استانی، پروژه ساختمان یگان حفاظت و درب خروج صادرات اداره کل گمرک پرویزخان به بهره برداری رسید.

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه در این مراسم گفت: پرویزخان رتبه نخست ترانزیت کشور را دارد.

علی اصغر عباس زاده افزود: پرویزخان از مرزهای مهم و راهبردی کشور است و هم الان نیز به جایگاه خود در سازمان جهانی گمرک دست پیدا کرده است.

وی ادامه داد: روزانه میانگین ۶۵۰ کامیون ترانزیت سوخت از این مرز تردد می‌کنند و همچنین تعداد ۵۰۰ دستگاه کامیون کالای صادراتی به عراق صادر می‌شود.

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه گفت: این مرز مهم نیازمند توجه به زیرساخت‌های مناسب است و باید این حجم زیاد مبادلات تجاری در بستر زیرساخت‌های مناسب انجام شود، لذا این ۲ ساختمان را در راستای ایجاد شرایط مناسب برای کارکنان مرزی که به صورت شبانه روز پای کار هستند، افتتاح شد.

عباس زاده بیان کرد: اعتبار اولیه این پروژه ۶۶ میلیارد ریال بود و در زمینی به مساحت مجموعاً ۳۱۷ مترمربع اجرا شد.