تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734600
شناسه : 3734600
تاریخ :
گندمکاران به زودی طلب خود را دریافت می‌کنند اقتصاد ایران: داراب- نماینده مردم داراب در مجلس از پرداخت کامل بدهی ۸۰ هزار میلیارد تومانی دولت به گندمکاران تا پایان مرداد ماه امسال خبرداد وگفت: این مبلغ از محل فروش فرآورده‌های نفتی تامین خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد عسکری در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران، اظهارداشت: تا کنون میزان خرید تضمینی گندم در مقایسه با سال گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده و این در حالی است که میزان خرید تضمینی گندم در سال گذشته برای کشاورزان نیز رضایت بخش اعلام شد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه میزان خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به حدود ۱۰ میلیون تن رسیده است، عنوان کرد: متأسفانه بخشی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده که همین مسئله نگرانی کشاورزان را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز خرید تضمینی گندم در کشور برای پرداخت مطالبات کشاورزان گندمکار مکاتباتی را با مسئولین ذی‌ربط داشته‌ایم، تصریح کرد: طی روزهای اخیر در تماس تلفنی با وزیر نفت خواستار تأمین منابع لازم شدم و بخشی از بدهی دولت به گندمکاران درحال پرداخت است و مقرر شده تمامی ۸۰ هزار میلیارد تومان طلب کشاورزان هرچه سریع‌تر پرداخت شود.