تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3734582
شناسه : 3734582
تاریخ :
فرعباسی: خدمت سربازی‌ام در پایان نیم‌فصل اول به اتمام می‌رسد اقتصاد ایران: دروازه‌بان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تأکید کرد، خدمت سربازی او در پایان نیم‌فصل اول بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر به پایان می‌رسد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

حبیب فرعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دلایل غیبتش در تمرینات ملوان گفت: من در پنج بازی فصل گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله با مشکلاتی مواجه شدم و به خاطر وضعیت ملوان با آن وضعیت بازی کردم و حتی مصدومیتم شدیدتر شد. در شروع تمرینات فصل جاری هم بعد از دو سه روز از ناحیه کشاله مصدوم شدم و متأسفانه این اتفاق باعث شد در حال حاضر در تمرینات شرکت نکنم.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در ادامه افزود: غیبت من در تمرینات باعث شد تا شایعاتی به وجود بیاید که دنبال کسری خدمت هستم تا در این مقطع از ملوان جدا شوم، ولی واقعیت این است که غیبت من در تمرینات به دلیل مصدومیت است و حتی سعید دقیقی و مسئولان باشگاه نیز در جریان این موضوع قرار دارند.

وی در مورد اینکه قرار است در ملوان بماند یا تصمیم به جدایی دارد، اظهار داشت: من تحت قرارداد باشگاه ذوب‌آهن هستم، ولی خدمت سربازی‌ام در پایان نیم‌فصل اول به اتمام می‌رسد و اتفاق جدیدی رخ نداده است. حالا باید ببینیم در آینده چه شرایطی ایجاد می‌شود، ولی در حال حاضر روی بهبود مصدومیتم تمرکز دارم تا هر چه سریع‌تر به تمرینات ملوان برگردم.

انتهای پیام/