تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734580
شناسه : 3734580
تاریخ :
فرهنگ ایثار و شهادت سبب اقتدار جامعه می شود اقتصاد ایران: قائمشهر- نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با بیان اینکه توجه به دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت یکی از زمینه‌های رشد و تعالی است، گفت: این فرهنگ سبب عزت و اقتدار جامعه می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علی معلمی ظهر چهارشنبه در جمع مردم روستای نوکلا قائمشهر با بیان اینکه توجه به دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت یکی از زمینه‌های رشد و تعالی هر جامعه است، اظهار داشت: جامعه‌ای که با فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ مقاومت در برابر زورگویی، تجاوز و استکبار مقاومت کند آبرومند و سربلند در روزگار خود و تاریخ خواهد بود.

آیت الله معلمی با اشاره به اینکه این منطقه به زودی میزبان یک شهید گمنام می‌شود، مرکز مذهبی و در مسیر تردد بودن را از امتیازات این منطقه برشمرد و بر لزوم همکاری و مشارکت در ساخت یادمان این شهید گمنام تاکید کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: یادمان شهید گمنام نمادی آبرومند برای مردم این منطقه و یادگاری از این نسل برای نسل‌های آینده خواهد بود.

سرهنگ محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز با بیان اینکه شهدا دارای کرامت هستند به میزبانی مردم منطقه از شهید گمنام اشاره کرد و اظهار داشت: شک نداریم که این شهید محل تدفینش را خودش انتخاب کرده است.

وی با تاکید بر ساخت یادمان شهید گمنام، آن را باقیات و صالحات برای مردم این منطقه خواند و افزود: سل‌های آینده این اقدام ارزشمند شما را تحسین خواهند کرد.

این مسئول ادامه داد: حضور شهید گمنام در این منطقه باعث خواهد شد مسیر صلاح و رستگاری برای جوانان و خیلی از مردم منطقه فراهم شود.

سرهنگ سلامی اضافه کرد: مردم دیار علویان به دینداری شهرت دارند و شما باعث شدید اینجا پایگاه فرهنگی انقلاب اسلامی شکل بگیرد و کانونی برای فعالیت‌های فرهنگی ایجاد شود.

وی یادمان شهید گمنام را محل تجمع جوانان و عاملی برای هدایت و رستگاری جوانان منطقه برشمرد و گفت: این شهید با آمدنش خیر و برکت فراوان برای مردم خواهد آورد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از حضور آیت الله معلمی در این جلسه تقدیر و اظهار امیدواری کرد جوانان به صورت جهادی پای کار آیند و تا زمان تشییع شهید گمنام در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها یادمان احداث شود.

سرهنگ سلامی اذعان داشت: دوازدهمین یادمان شهید گمنام شهرستان قائمشهر در روستای نوکلا از منطقه بالاتجن قائمشهر احداث خواهد شد.