تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3734524
شناسه : 3734524
تاریخ :
کمیته و شورای‌عالی امنیت‌ملی با حضور رهبر انقلاب تشکیل‌ شده‌است اقتصاد ایران: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی: به دلیل ترور اسماعیل هنیه در تهران مسئولان‌نظام در حال برنامه‌ریزی هستند، کمیته و شورای‌عالی امنیت‌ملی با حضور رهبر انقلاب تشکیل‌ شده‌ است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

پیمان فلسفی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص ترور اسماعیل هنیه گفت: این مساله یک حادثه ناگواری بود که دل همه ما را به‌درد آورد و مسلمانان و محور مقاومت را به‌شدت متأثر کرد و این‌که چون اسرائیل جنایتکار این حرکت را درون خاک جمهوری‌اسلامی انجام‌داده قطعاً تبعات‌سنگینی برای این رژیم جنایت کار دارد.

وی ادامه داد: ترور شهید اسماعیل هنیه اقدامی بود که پشیمانی بزرگی را به‌دنبال خواهد داشت و به همین خاطر مسئولان‌نظام تا جایی که اطلاع دارم در حال برنامه‌ریزی هستند. کمیته و شورای‌عالی امنیت‌ملی با حضور رهبر انقلاب تشکیل شده‌است و روی این موضوع بررسی‌های لازم در حال انجام است.

وی ادامه داد: در مراسم‌تحلیف این مرد بزرگ را در جمع خودمان داشتیم، ایشان در هر مناسبتی حضور پیدا می‌کردند و عشق و علاقه او به ایران، جمهوری‌اسلامی، رهبری، حاج قاسم، شهدای مقاومت و مردم‌ایران یک علاقه‌مندی وافر بود و کاملاً محسوس‌بود.

وی در پایان گفت: ولی بنده در مراسم‌تحلیف در مجلس این را به‌چشم دیدم؛ آخرین نفری که از صحن مجلس‌شورای‌اسلامی خارج‌شد، ایشان بود، به‌دلیل این‌که تک‌تک به احساسات نمایندگان پاسخ‌داد و فضای‌دوستانه و معنوی حاکم‌بود و چهره نورانی در او می‌دیدیم ولی نمی‌دانستیم که کسی که آخرین نفر در مراسم‌تحلیف از جمع ما خارج‌شد امروز اولین‌نفری باشد که به فیض‌شهادت نائل‌شود.