تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734505
شناسه : 3734505
تاریخ :
خون شهید و شهادت فی سبیل‌الله طریق پیروزی الهی برای مظلومان است اقتصاد ایران: بوشهر-نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه بوشهر گفت: خون شهید و شهادت فی سبیل‌الله طریق پیروزی الهی و عامل امداد خداوندی برای مظلومان مقتدر و رهروان راه شهدا خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه بوشهر پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه بوشهر آمده است:

شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، مجاهد فی سبیل‌الله؛ آقای اسماعیل هنیه توسط رژیم منحوس، نامشروع و تروریستی اشغالگر قدس را محکوم می‌نمایم.

بی‌تردید این عملیات با اجازه کانون جنایت و شرارت جهانی؛ آمریکا صورت گرفته است و حضور نتانیاهو در کنگره آمریکا و تشویق وی در آن کنگره حامی جنایت، چراغ سبزی برای ادامه جنایات گسترده و تأیید بر کشتار مردم گرانقدر فلسطین بود.

در ادامه این پیام بیان شده است: بی‌شک این جنایت فصل نوینی در شدت رویکرد انقلابی خط مقاومت بر ضد رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن به ویژه آمریکا ایجاد خواهد کرد. این جنایت ضدبشری قطعاً بی‌پاسخ نخواهد ماند.

خون شهید و شهادت فی سبیل‌الله طریق پیروزی الهی و عامل امداد خداوندی برای مظلومان مقتدر و رهروان راه شهدا خواهد شد.

در پایان پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر آمده است: بار دیگر این جنایت برای مجامع حقوق‌بشری و سازمان‌ملل امتحان دیگری یا آخرین نشانی برای انجام وظیفه خود که همان محکومیت این ترور و اجرای قوانین بازدارنده است، می‌باشد. شهادت این مجاهد خستگی‌ناپذیر و همراهان گرانقدر ایشان را به حضرت بقیه‌الله الاعظم (روحی له الفداءمقام معظم رهبری (دامت برکاته العالیه)، مردم مسلمان جهان به ویژه مردم عزیز و مظلوم فلسطین تسلیت عرض می‌نمایم.