تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734485
شناسه : 3734485
تاریخ :
جامعه مدرسین حوزه توهین به مسیح(ع)در افتتاحیه المپیک را محکوم کرد اقتصاد ایران: قم- جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای توهین به پیامبر بزرگ الهی حضرت مسیح(ع) در مراسم المپیک فرانسه را محکوم و تاکید کرد دینداران و موحدان رو در روی این تفکر باطل خواهند ایستاد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت اقدام صورت گرفته در مراسم المپیک پاریس به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام جسارت آمیز مجریان آلوده‌ی المپیک در وهن به ساحت مقدس حضرت مسیح سلام‌الله‌علیه و توهین به آن شخصیت معظم، نماد جاهلیت و عمق فساد جریانات ضد دین و معنویت است.

غرب و اندیشه مادی خداستیزِ آن، همه چیز را از منظر تمایلات نفسانی نگاه می‌کند و بی‌محابا به جنگ با خدا و انسانیت برخاسته است. این ضدیت با دین و مقدسات، همان چیزی است که نابودی جوامع آنان را در پی خواهد داشت. اراده الهی به ظهور مصلح کل، همراه با پیامبر مکرم حضرت عیسی بن مریم علیهماالسلام است و این ظهور، پایان‌بخش فساد و تاریکی است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، توهین به پیامبر بزرگ الهی حضرت مسیح سلام‌الله‌علیه در مراسم المپیک فرانسه را محکوم می‌کند و اعلام می‌دارد: سکولاریسم یا لائیسیته در فرانسه نمی‌تواند، موج گسترده گرایش فطری انسان‌ها به دین و معنویت را مانع شود و دینداران و موحدان روی در روی این تفکر باطل خواهند ایستاد.

ادعاهای مزوّرانه‌ی آزادی مذهبی در اندیشه غربی، مروج اقدامات ضد خدایی و ضد انسانی است و موحدان عالم، در هر آئینی، امروز بیش از گذشته به دروغین بودن آن پی برده‌اند.

دین عزیز اسلام تکریم و تعظیم همه پیامبران الهی را بر هر مسلمانی، فریضه می‌داند و هرگونه اهانت به این مقدسات را محکوم می‌کند. دولت فرانسه و همه مجریان این اهانت دردناک، باید از تمام موحدان عالم عذرخواهی کنند و بدانند دین‌ستیزی و اهانت به مقدسات، چیزی جز خذلان و نابودی برایشان نخواهد داشت.

مسیحیان آزاداندیش و مسلمانان باورمند، در کنار دیگر موحدان روشن‌ضمیرِ جهان، یک جبهه جهانی مبارزه با فساد و جنایت را ایجاد خواهند کرد و همچنان که در خروشی جهانی، جنایات اسرائیل را محکوم کرده‌اند؛ بر گفتمان مادی ضد دین نیز غلبه خواهند کرد. ان‌شاءالله