تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734458
شناسه : 3734458
تاریخ :
ددمنشان صهیونیست با شهادت «هنیه» ذات کثیف خود را به نمایش گذاشتند اقتصاد ایران: زنجان-نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان در پیامی با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، گفتند: ددمنشان صهیونیست با شهادت «هنیه» ذات کثیف خود را به نمایش گذاشتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله علی خاتمی و محسن افشارچی با صدور پیامی شهادت اسماعیل هنیه در پی عملیات ناجوانمردانه ترور تسلیت گفتند.

در این پیام تسلیت عنوان شده است: مجاهدان حقیقی و راستین نه تنها از مرگ هراسی ندارند بلکه آغوش خود را برای شهادت و دیدار معشوق ازلی گشوده اند و هرلحظه آرزوی دیدار یار را دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان افزودند: شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه که عمری را در مسیر مقاومت ملت فلسطین در برابر دژخیمان و جلادان روزگار و در عرصه مبارزه و جهاد علیه رژیم صهیونیستی سپری کرده بود، ملت ایران، فلسطین و اسلام را سوگوار کرد.

خاتمی و افشارچی ادامه دادند: باری دیگر ددمنشان صهیونیست، ذات کثیف، پلشت و جنایتکار خود را به نمایش گذاشتند و در جنایتی دیگر اسماعیل هنیه را در محل اقامتش در تهران به شهادت رساندند.

این پیام می‌افزاید: قطعاً این جنایت سبعانه و ددمنشانه نویدبخش پیروزی بزرگ ملت فلسطین از چنگال این جرثومه فساد و تباهی است که به زودی به خواست و مشیت الهی رقم خواهد خورد.

در این پیام تاکید شده است: آنچنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: پیش‌بینی ۵۰ سال قبل امام بزرگوار درباره فلسطین، به‌تدریج در حال تحقق است و عملیات معجزه‌آفرین طوفان‌الاقصی با باطل کردن نقشه وسیع دشمنان برای تسلط بر منطقه و جهان اسلام، رژیم صهیونیستی را در مسیر اضمحلال قرار داده و در پرتو ایستادگی ایمانی و تحسین‌برانگیز مردم غزه، رژیم اشغالگر در مقابل چشم جهانیان در حال ذوب شدن است.

اینجانبان ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت این برادر مجاهد را به ملت فلسطین، ایران و جهان اسلام تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و از درگاه خداوند متعال برای آن روح بلند، هم‌نشینی با اولیا و انبیای الهی را مسالت داریم.