تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734422
شناسه : 3734422
تاریخ :
شهادت اسماعیل هنیه راه را برای محو رژیم سفاک اسراییل هموار می کند اقتصاد ایران: قم- مرجع تقلید شیعیان گفت:بی تردید شهادت «اسماعیل هنیه» راه را برای محو رژیم سفاک و آدم کش صهیونیستی هموار خواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام تسلیت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در پی ترور شهید اسماعیل هنیه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
﴿مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴾ (سوره احزاب، آیه ۲۳)

خبر شهادت شخصیت مجاهد جناب آقای اسماعیل هنیه موجب تأسف و تأثر گردید.

بی شک این ترورها نشان از زبونی رژیم صهیونیستی و نزدیک شدن به روزهای پایانی این رژیم نامشروع می باشد؛ اما مستکبران خصوصاً آمریکا جنایتکار بعنوان حامی اصلی صهیونیست و خود اسرائیل غاصب بداند که جبهه مقاومت نه تنها خللی در عزم راسخش برای نابودی اسرائیل ایجاد نخواهد شد، بلکه مستحکم‌تر از قبل این مسیر را ادامه خواهند داد و بی تردید شهادت این مجاهد راه را برای محو این رژیم سفاک و آدم کش هموار خواهد نمود.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت دردناک، شهادت این شخصیت محترم را به رهبر معظم انقلاب و همه جبهه مقاومت در سراسر جهان تسلیت و تبریک عرض می‌نمایم.

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ