تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734420
شناسه : 3734420
تاریخ :
دریافت گذرنامه زیارتی در کمتر از ۷۲ ساعت اقتصاد ایران: شیراز-رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس گفت: شهروندان می‌توانند در کمتر از ۷۲ ساعت گذرنامه زیارتی خود را با مبلغ ۶۵ هزار دریافت کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به درخواست شهروندان و نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی گفت: شهروندان می‌توانند در کمتر از ۷۲ ساعت با مراجعه به سامانه پلیس و ثبت درخواست خود تنها با پرداخت مبلغ ۶۵ هزارتومان گذرنامه زیارتی خود را با اعتبار ۵ ساله دریافت کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای دریافت گذرنامه زیارتی به دو روش امکان پذیر است افزود: روش اول، ثبت نام در سامانه سخا و روش دوم استفاده از نرم افزار موبایلی پلیس من است وهمچنین برای ثبت نام از طریق درگاه اینترنتی سخا، سامانه سخا با وارد شدن به سامانه پنجره خدمات فراجا درخواست خود را می‌توانند ثبت کنند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینکه افراد مشمول خدمت نیز باید نسبت به دریافت گذرنامه خود اقدام نمایند؛ افزود: افراد اتباع داری اقامت نیز می‌توانند پروانه گذر خود را از طریق دفاتر ثبت اقامت و کارت آمایشی دریافت کنند.

افشین‌فر در ادامه تاکید کرد: تمامی این خدمات رسانی‌ها به صورت ۲۴ ساعته برای تسهیل در کار شهروندان انجام می‌شود.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه چرا نمی‌توان از گذرنامه‌های عادی برای این سفر استفاده کرد افزود: با توجه به نوع گذرنامه و وضعیت صدور گذرنامه‌های عادی، تلاش شده تا گذرنامه‌های زیارتی برای متقتضیان در کمترین زمان ممکن صادر شود و در سال گذشته برای مردم فارس ۸۶ هزار گذرنامه زیارتی صادر شد.