تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3734412
شناسه : 3734412
تاریخ :
سهم عمده آرامش و امنیت ما متأثر از تلاش همیشگی نیروهای مسلح است اقتصاد ایران: شهرکرد-معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نیروهای مسلح ولایت مدار ومتعهد به موازین شرعی و قانون هستند، سهم عمده و آرامش ما متأثر از تلاش همیشگی آنها است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین میرزایی صبح چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امروز و تا ابد عزت، اقتدار، آرامش و امنیت را مدیون ایثارگران و شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح جز سرمایه‌های کشور هستند تصریح کرد: افتخار نیروهای مسلح خدمت به جمهوری اسلامی ایران است.

حسین میرزایی بیان داشت: نیروهای مسلح ولایت مدار ومتعهد به موازین شرعی و قانون هستند، سهم عمده و آرامش ما متأثر از تلاش همیشگی آنها است.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ایران اسلامی به برکت جمهوری اسلامی جز پاک‌ترین نیروهای نظامی در سطح دنیا هستند.

حسین میرزایی با اذعان بر اینکه حقوق نیروهای مسلح باید به خوبی صیانت شود گفت: نیروهای مسلح باید به این باور برسند که با پشتیبانی قانون دستگاه‌های قضائی در برخورد جدی با هنجارشکنان اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مهم‌ترین اصل امنیت پایدار در جامعه عمل به قانون است که نیروهای مسلح در استان در این امر پیشرو هستند.

حسین میرزایی اظهار کرد: نیروهای مسلح توانستند سلامت جامعه را ارتقا دهند و در پیشگیری از وقوع جرم پیشرو بوده‌اند.

وی با اذعان بر اینکه بازرسی، نظارت مستمر، کنترل، ارائه آموزش مستمر، بصیرت افزایی. و آگاهی بخشی بسیار مهم است گفت: هر کجا کار لنگ زد باید مطمئن شد که آموزش کم بوده است.

حسین میرزایی با تاکید بر اینکه در اصل ۵۶ قانون اساسی بر بحث پیشگیری تاکید شده است گفت: نیروهای مسلح تحت مدیریت جز پاک‌ترین نیروها هستند، آنها با سلامت و عزت نفس در راه خدمت گزاری ذره‌ای کوتاهی نکردند.